תחזיקו חזק: הג'וב החדש של מירן בוזגלו נחשף

מירן בוזגלו
מירן בוזגלו | לירון שרון

יוצאת לדרך חדשה: אשתו של מאור בוזגלו השיקה אפליקציית און ליין מיוחדת שעשויה לשנות לכם את החיים. לירון שרון עם התגובה של לינוי אשרם, ההתרגשות של מירן והפרטים המלאים על השינוי המקצועי

(גודל טקסט)

במסגרת אירוע השקת קולקציית חזיות הספורט החדשות של אדידס, "Bra revolution", השיקה מירן בוזגלו את הבייבי החדש שלה – אפליקציית און ליין בשם LaYoga, שהיא תוכנית דיגיטלית לתרגול יוגה ואורח חיים בריא. התוכנית כוללת סרטוני לימוד ותרגול יוגה המתאימים לכל הרמות והאפליקציה מעודדת שחרור מתחים, רוגע, תזונה בריאה, פעילות גופנית דרך היוגה ואורח חייים בריא. בנוסף יהיו בה גם מגוון רב של מתכונים, מאכלים ותוכן שיסייע לכם להיות בריאים יותר.

האפליקציה החדשה מלמדת ומעודדת אכילה מודעת ודימוי גוף בריא וחיובי, כאשר אשתו של מאור בוזגלו העבירה הבוקר לראשונה שיעור יוגה לעשרות נשים, ביניהן המדליסטית האולימפית לינוי אשרם וזוכת מדליית הארד הטרייה מגראנד סלאם תל אביב, הג'ודוקא רז הרשקו. "זה היה מחמם את הלב ומרגש ברמות, אני המומה מהתגובות", סיפרה מירן למדור ואפילו ספורטאית דגולה כמו אשרם, זוכת מדליית הזהב מאוליפיאדת טוקיו, ציינה ש"היה מדהים ומאוד מאתגר".

עוד סיפרה מירן על ההתחלה החדשה: "התאהבתי ביוגה באונליין וזה מה שרציתי להעביר לאנשים, שיוכלו להתאמן בכל מקום, בכל שעה ובכל זמן. יהיו באפליקציה תרגולים מקצועיים לכל הרמות, כולל נשים בהריון, התרגולים יהיו מדהימים ואני חושבת שזה יגרום לכולם להתאהב ביוגה בדיוק כמוני ולחזק את הגוף והנפש. מאור? הוא מפרגן ומנסה לתרגל איתי ביחד, אבל מבין ומודה עד כמה זה קשה".

מירן בוזגלו, לינוי אשרם
מירן בוזגלו, לינוי אשרם | לירון שרון
מירן בוזגלו
מירן בוזגלו | לירון שרון
מירן בוזגלו
מירן בוזגלו | לירון שרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי