ההפתעה המרגשת שחיכתה לצ'ארון שרי אחרי הגול נגד הפועל ת"א

צ'ארון שרי ואשתו
צ'ארון שרי ואשתו | מסך, אינסטגרם

קשר מכבי חיפה עלה מהספסל, קבע 0:2 עם ביצוע נפלא וזכה למחווה מאשתו שלא הצליחה להגיע לאצטדיון. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

מכבי חיפה שבה אמש (שני) למסלול הניצחונות אחרי 0:2 חלק על הפועל תל אביב ופתחה פער של ארבע נקודות בפסגה. לאחר מחצית מאופסת בסמי עופר, דין דוד כבש ראשון וצ'ארון שרי המחליף גנב את ההצגה כשקבע את תוצאת הסיום עם ביצוע נפלא. אשתו של ההולנדי, אסלי שרי, שלא הצליחה להגיע למשחק, החליטה לרגש את הכדורגלן שלה בסיום והצליחה לרגש גם אותנו.

אסלי צפתה במשחק מסלון ביתם ולא שכחה לפרגן בענק בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה. היא שיתפה את השער שכבש בעלה וצירפה לו את השיר עם האומן האהוב עליה, תוך כדי שהיא מקדישה לו את המילים: "עבר הרבה זמן מאז ששמעת את זה אבל אני גאה בך! גאה בך! אני תמיד איתך. אולי אני לא אומרת לך את זה כל יום, אבל אני מתכוונת לכל מילה כשאני אומרת – גאה בך.  אחייך אלייך תמיד ואני יודעת שאני מראה לך את זה כל יום אבל חשוב לי להגיד לך שאני גאה בך".

רומנטיים שם בהולנד. כיף לראות את הפירגון בין בני הזוג שכבשו את חיפה וכפי שסיפר צ'רי לאחרונה, הם מאוד נהנים בישראל. "הכל פה מדהים. מזג האוויר, האנשים, האוכל, אני מרגיש בבית ואני והמשפחה שלי מאושרים פה. האנשים סביבי נותנים תחושה חמה. אני יודע שכשאני משחק, אשתי, אחים שלי, אמא שלי – כולם צופים בי ואני לא יכול לאכזב אותם. הם הכל בשבילי וזו המוטיבציה שלי", ריגש האס החיפאי בווידאו ששיתף לפני מספר ימים. אסלי וצ'ארון ביחד כבר עשור ולהם שני ילדים, ג'יילין ושיין הדוגמן הקטן שמככב באינסטגרם עם הסטייל האדיר שלו. 

עוד באותו נושא: צ'רון שרי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי