התמונה של זוגתו של השחקן הישראלי ריסקה את הרשת

ניקולה וורד
ניקולה וורד | מסך, אינסטגרם

ניקולה וורד, הצמודה של הכדורסלן רום גפן ואחת הנשים הכי יפות בבישראל, הצטלה למותג בגדי הים המצליח של נטע אלחמיסטר והשאירה את כולם פעורי פה. לירון שרון עם הפרטים המלאים והתיעוד

(גודל טקסט)

כבר כמעט חמש שנים עברו מאז שהדוגמנית ניקולה וורד כיכבה לצד בר זומר, מעיין אדם ועוד רבים וטובים ב"הישרדות פלאון" ומאז המדור לא יכול להפסיק לעקוב אחרי כל צעד של מי שהפכה לאשת הכדורסלן הכי לוהטת בליגת העל. כידוע, היא צמודה חזק בארבע השנים האחרונות לרום גפן, הרכז של הפועל גלבוע גליל, והשניים מנהלים קשר חוצה יבשות בעקבות כל נסיעות העבודה של בת ה-25 לחו"ל. רק לאחרונה היא שבה מניו יורק לאחר תקופה צילומים אינטנסיבית.

רגע לאחר שנחתה בישראל, ניקולה כבר הספיקה להצטלם למותג של אחת הנשים המפורסמות בכדורגל הישראלי ובכלל במדינה, נטע אלחמיסטר. כידוע, אשתו של רמי גרשון היא הבעלים של מותג בגדי הים "bananhot", אליו ניקולה הצטלמה עם אחד הדגמים החדשים וגרמה לכולנו להשתוקק שהקיץ יגיע. השורדת לשעבר ממשיכה לככב בקמפיינים שונים ואפילו על מסך הטלוויזיה שלנו בתוכנית הבוקר של רשת, שם היא מפרשנת את העונה הנוכחית של "הישרדות".

ניקולה מדגמנת מגיל 14 ואת האהבה והזיקה שלה לספורט היא למדה בבית. היא גדלה בקיבוץ עמיר, לאבא אוהד שרוף של מנצ'סטר יונייטד. כדורגל מהבית, כדורסל מהזוגיות – נראה לנו שהפאוור קאפל הזה מתאים לככב באיזו ריאליטי זוגי, ועד שזה יקרה, ניתן לכם ליהנות מהתמונות המושלמות של הדוגמנית ההורסת. אגב, רק לנו היא מזכירה את אירינה שייק?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי