הכירו בצבא, התקשו בקורונה ועברו למרכז: הכירו את זוגתו של כוכב מכבי ת"א

שרית אלבז
שרית אלבז | מסך, אינסטגרם

סיפור ההיכרות ("התחלנו לצאת כחבורה והפכנו לזוג"), הקשיים ("לא נפגשנו כשלושה חודשים") והנפח שתופס הכדורגל בחייהם ("אנחנו מנצחים ומפסידים כאחד"). שרית אלבז, זוגתו של דן ביטון, בריאיון

(גודל טקסט)

אחרי שכיכב בדרבי התל אביבי עם שני בישולים והפך לאס של מלאדן קרסטאיץ' במערך היהלום של מכבי תל אביב, הגיע הזמן שתכירו את החצי השני של דן ביטון בשש השנים האחרונות, שרית אלבז.

היא בת 25 ובשנים האחרונות עבדה כקוסמטיאית המתמחה בציפורניים בבאר שבע, שם נולדה וגדלה ומהרגע שעברה עם הבועט שלה למרכז, הניחה את העסק בצד והתרכזה בלימודים. "אני ודן הכרנו דרך חברים מהצבא. שירתנו יחד באותו הבסיס, התחלנו לצאת הרבה כחבורה עד שהפכנו לזוג", אמרה אשת הכדורגלן למדור וחשפה את סיפור ההיכרות בין השניים. 

דן ושרית על כר הדשא בבלומפילד
דן ושרית על כר הדשא בבלומפילד | מסך, אינסטגרם

ביום האהבה האחרון, חגגו ביטון והחצי השני שלו שש שנות זוגיות, בצהלכן הם עברו לא מעט. "עברנו שנה של זוגיות על שלט רחוק. דן גר בבולגריה, ואני הייתי על הקו. טסתי אליו פעם בחודש למשך שבוע, זה היה מאוד מאתגר ובשנה הזו גם התחילה הקורונה שלא הקלה עלינו בכלל. לקראת סוף השנה כבר לא היו טיסות ולא נפגשנו כשלושה חודשים. שנה אחרי, הוא הגיע למכבי בהשאלה ובתחילת השנה הזו חזרנו לבולגריה לשלושה שבועות, ואז מכבי רכשה אותו ועברנו לגור יחד בבאר יעקב".

עוד שיתפה שרית כיצד הכדורגל השפיע על החיים שלה: "זה כבר נהיה חלק ממני לכל דבר, חיה ונושמת את זה ביחד עם דן, אנחנו אחד בניצחונות ובהפסדים ובעליות ובירידות. אני צופה כמובן בכל המשחקים שלו ומבינה מה קורה במגרש. חשוב לי להיות שם בשבילו, פיזית ומנטלית".

החיים השתנו מאז המעבר למכבי? "אנחנו ממשיכים באותה דרך. דן נותן את ה-200 אחוז שלו ועובד קשה, הוא נהנה בקבוצה ומהחברים, ומהצד שלי הכרתי כאן את הבנות זוג של השחקנים והתחברנו, ככה שזה מקל קצת על המעבר מהדרום. השאיפות והחלומות הם כמובן לראות את דן מצליח ופורח ובאופן אישי לסיים את הלימודים בהצלחה ולפתוח קליניקה משלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי