לפני המשחק מול מכבי תל אביב: הצעד המשמעותי של שי זהבי

שי זהבי
שי זהבי | אור אוחנה

כ-20 בני משפחה וחברים של הכוכב הישראלי יגיעו לצפות בו בבלומפילד מול האקסית הצהובה. בינתיים, אשתו כבר הספיקה לכבוש את הדרום

(גודל טקסט)

יממה לפני שערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן יתארחו בבלומפילד אצל מכבי תל אביב למשחק מרגש בגומלין 32 האחרונות של הקונפרנס ליג (חמישי ב-19:45, ספורט4), שי זהבי כבשה את הדרום. אשתו של מלך שערי הנבחרת בכל הזמנים הגיעה לישראל לפני מספר ימים עם שלושת ילדיהם וניצלה את את הזמן לטובת סידורים, בילויים עם המשפחה והחברים הטובים וכן, גם עבודה.

הבוקר היא השכימה קום ולאחר שחגגה אמש ביום הולדתו של איתי שכטר, הדרימה שי ביחד עם הצוות שלה למדבר, שם הצטלמה לקולקציה החדשה של מותג בגדי הספורט שלה, "RUZE", כשהרעיון המקורי היה שלה וכמי שידועה כאחת שחולמת ומגשימה, גם הפעם הצליחה אשת הכדורגלן למצות את הביקור בישראל עד תום ולהתפנות ליום צילומים שלם לצידה של החברה הטובה מאי ורד, הצלם שי יחזקאל, מעצב השיער של נשות הכדורגלנים אור אוחנה והמאפר אליאב ממן.

שי זהבי
שי זהבי | אור אוחנה


שי שכרה את חברת '"גלר הפקות" שדאגה להכל כולל הקמה של פרח אדום עצום כיאה ללוגו המותג שלה, בנוף המדברי המהמם. מחר, גברת זהבי צפוי להגיע ליציע הכבוד של בלומפילד עם כ-20 בני משפחה וחברים קרובים שיצטרפו כולם להרים לערן, שכידוע מבוקש בשלל קבוצות בעולם וועתידו המקצועי ממשיך לעניין את כל חובבי הכדורגל באשר הם. ועד שנדע באיזו קבוצה יחתום זהבי, סמכו על שי שהיא תסדר לכל הנשים קיץ היסטרי ולוהט במיוחד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי