Sport1 Banner

נערך לקראת הפרישה: הג'וב החדש של גארת' בייל

גארת' בייל ריאל מדריד | רויטרס

הכוכב הפצוע של ריאל מדריד ישיק ממש בקרוב בר גולף חדש בקרדיף, אבל הוא ממש לא מתכוון לעצור שם והמטרה היא לפתוח רשת. "אני שמח שהצלחנו להכריז על תאריך הפתיחה", אמר בהתרגשות

(גודל טקסט)

נערך לפרישה: גארת' בייל רשם העונה ארבע הופעות ליגה בלבד במדי ריאל מדריד ובספרד ממשיכים לבקר ולעקוץ את הכוכב הפצוע, שמצידו כבר חושב על היום שאחרי הכדורגל ועומד לפתוח עסק חדש שצפוי להפוך בקרוב גם לרשת – בר גולף מושקע במיוחד בעיר הולדתו, קרדיף.

כידוע, בייל מרבה לשחק גולף ונחשב לחובב מושבע של הענף, מה שעלה לו בלא מעט ביקורות במהלך הקריירה שמצאת בדעיכה בשנים האחרונות. הבר החדש והמפואר יושק ב-18 במרץ והוא יהיה הראשון מבין רבים ששחקן ריאל מדריד מתכנן לפתוח. מי שיגיע יוכל ליהנות מחוויה של משחק מיני גולף לצד דרינקים, מה שאמור להפוך את השהות למהנה במיוחד עבור חובבי הענף.

עוד לפני שהביזנס החדש של בייל ייפתח, הוא כבר מתכנן לפתוח סניף נוסף בבריסטול בהמשך השנה ולאחר מכן גם באקסטר, באת', ניוקאסל, סאות'המפטון, מנצ'סטר, ליברפול ואדינבורו. "אני שמח שהצלחנו סוף סוף להכריז על תאריך הפתיחה שלנו. עכשיו כל מה שנותר הוא לשחק קצת גולף", אמר ביל הנרגש. שחקן ריאל מדריד דואג רק לעצמו ולמשפחתו אלא גם ל-45 עובדים חדשים שיעסיק במטרה לקדם את הכלכלה המקומית שנפגעה קשות כתוצאה ממגיפת הקורונה.

ועד שיחזור לכבוש על כר הדשא, חשוב לציין שהוולשי לא רק מתכנן להתרחב לאורכה ולרוחבה של הממלכה המאוחדת, אלא גם לדובאי, שם הוא מחזיק בעסק אחר שנפתח ב-2017. לסיכום, הכדורגלן בן ה-32 רוצה להשתלט על חיי הלילה ולשלב אותם עם האהבה שלו לגולף, ונראה לנו שהוא הולך להיות מסודר היטב כשיגיע לרגע בו יצטרך לתלות את הנעליים ולפרוש מכדורגל.

עוד באותו נושא: גארת' בייל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי