מי היא האישה המסתורית "של ליאו מסי"?

ליאו מסי, אוריאנה ריצ׳י,
ליאו מסי, אוריאנה ריצ'י, | מסך, אינסטגרם

כוכב פריז סן ז'רמן עוקב אחרי 17 נשים באינסטגרם, אך מתוכן רק אחת לא נמצאת ברשימת המעקב של אשתו וחשבון האינסטגרם שלה פרובוקטיבי במיוחד וכולל תמונות לצידו של הפרעוש. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

אחרי שהצטיין בניצחון פ.ס.ז' על נאנט, ליאו מסי יבלה את יום החופש שלו לצד אנטונלה שחגגה אתמול 34 חורפים. הפרעוש המריא לאחר המשחק לברצלונה, שם אשתו חוגגת את יום הולדתה. השניים ביחד מגיל 14, אך במהלך השניים דווח בתקשורת לא אחת כי "היא מחזיקה אותו קצר".

מסי עוקב בסך הכל אחרי 284 אנשים באינסטגרם, מתוכן רק 17 נשים וביניהן אפשר למצוא כמובן את אנטונלה, אמא שלה, ביונסה וחברות נוספות של אשתו מעולם הכדורגל. אנטונלה, למקרה שתהיתם, עוקבת אחרי 16 מתוך 17 הנשים, אז מי היא אותה מסתורית שנמצאת רק ברשימה שלו?

ליאו מסי והנעקבת המסתורית
ליאו מסי והנעקבת המסתורית | מסך, אינסטגרם
נעקבת על ידי מסי. אוריאנה ריצ׳י
נעקבת על ידי מסי. אוריאנה ריצ'י | מסך, אינסטגרם

קוראים לה אוריאנה ריצ'י ויש לה חשבון אינסטגרם פרובוקטיבי, אליו היא מעלה תמונות בחוטיני וגם תמונות לצד הפרעוש. אז מהיכן ההיכרות ביניהם, אתם תוהים? מסתבר שהשניים נולדו באותה עיר, רוסריו, והיא הנכדה של השכנים של הוריו. אוריאנה זכתה לגדול לצידו של גאון הכדורגל והצליחה גם לתעד את הרגעים המשמחים כשהגיעה לבקר, הצטלמה איתו וזכתה לעוקב מהכדורגלן שבוחר את הנעקבים שלו ממש בפינצטה. אנטונלה, נראה לנו שאת יכולה להירגע.

עוד באותו נושא: ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי