"לא רוצה לחיות בפחד": כוכב הכדורגל שכר שומר ראש צמוד

שוטר, אילוסטרציה
שוטר, אילוסטרציה | Peter Dazeley

בעקבות גל הפריצות באנגליה, מרכוס רשפורד ממנצ'סטר יונייטד החליט שהוא לא רוצה להיות הקורבן הבא והתחדש גם בכלב הגנה בשווי כ-25,000 ליש"ט. במועדון שכרו חברה שאמורה להגן על השחקנים

(גודל טקסט)

כדורגלנים רבים סובלים בתקופה האחרונה מגל פריצות אלים במיוחד. שלושה מקרי שוד התרחשו לאחרונה לשחקני מנצ'סטר יונייטד, ביניהם זה של ויקטור לינדלוף, שגילה שביתו נשדד כשאשתו ובנותיו בפנים. זה היה אירוע טראומטי, שהלחיץ מאוד את חבריו לקבוצה ומי שהחליט לחזק את צוות האבטחה שלו בשומר ראש חדש שמגן עליו 24 שעות ביממה הוא החלוץ מרכוס רשפורד.

מקרי השוד באנגליה הפכו אלימים מאד בשנים האחרונות, כאשר בנוסף לגניבת חפציהם של הקורבנות, הפורצים לא מהססים להשתמש בכוח רב במידת הצורך ולכן החליט החלוץ בן ה-24 שהוא אינו מעוניין להיות הקורבן הבא. רשפורד סיפר שהוא "לא רוצה פחדים בראש ומחשבות מיותרות" ולכן שכר שומר ראש שיהיה צמוד אליו 24/7, יגן עליו וימנע מכל אדם גישה לביתו.

את החיזוק החדש במערך האבטחה של הכדורגלן יש להוסיף לכלב ההגנה שלו, שעולה כ-25,000 פאונד. גם לחברו לקבוצה, כריסטיאנו רונאלדו, יש שני שומרי ראש שמגנים עליו 24 שעות ביממה. "שומר ראש הפך לחלק בלתי נפרד מחיהם של מכדורגלנים מפורסמים. כמו שתקנה רהיט, זה הכרחי. מרגיע את מרכוס לדעת שיש לו מישהו ששומר עליו 24/7, לאור הסיסטמטיות בה כדורגלנים מותקפים לאחרונה ובצורה אלימה יותר ויותר", סיפר גורם בקבוצה. 

במקביל, במנצ'סטר יונייטד רוצים שהשחקנים שלהם ירגישו בטוחים והחליטו לשכור חברה מיוחדת, שאחראית על מעקב שוטף אחר בתי הכדורגלנים ואמורה להגן עליהם מפני פורצים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי