הרשת גועשת: כדורגלן מוכר התעמת עם כוכב ריאליטי בבר בתל אביב

בר תל אביבי, אילוסטרציה
בר תל אביבי, אילוסטרציה | Anastasiya Meilakh / EyeEm

על פי דיווח שפורסם על ידי העיתונאי ערן סויסה, השניים החליפו צעקות ודחיפות ואנשים נאלצו להפריד ביניהם. הסיבה למריבה: בחורה מפורסמת

(גודל טקסט)

העיתונאי ערן סויסה פירסם הבוקר (שני) ידיעה מרעישה והרשת גועשת. "מצד אחד, כוכב ריאליטי מפורסם מאוד, ומהצד השני כדורגלן מוכר מאוד. שניהם נפגשים לאחרונה בבר מצליח בתל אביב ובין הצדדים מתפתחת מריבה קולנית, דחיפות הדדיות, והרבה אנשים שמנסים להפריד ביניהם", כך כתב סוויסה בחשבון האינסטגרם המצליח שלו שאחריו עוקבים כ-250 אלף אנשים.

"הסיבה למריבה: בחורה, וניחשתם נכון, גם היא מפורסמת מאוד", הבהיר העיתונאי ואף סגר את הפוסט לתגובות והוסיף שלא ינתן מענה בהודעות פרטיות מאחר והוא לא יכול לחשוף בשלב זה שום פרט נוסף. בשנים האחרונות כדורגלנים ובכלל, אושיות מעולם הספורט, הפכו לחלק בלתי נפרד מעולם הריאליטי ויש כבר רשימה יפה של נציגים מהענף שהשתתפו בתוכניות ריאליטי, כך שיש הרבה שחקנים עם חברים יוצאי תוכניות ריאליטי וההיפך.

אך מי אותם כדורגלן וכוכב ריאליטי שפתחו במריבה באמצע מקום ציבורי, בלב העיר תל אביב לעיני הבליינים ההמומים? ומי היא אותה בחורה? המדור מבטיח לעדכן בהתפתחויות נוספות במריבה שהצליחה להסעיר את הביצה המקומית ואת הכדורגל הישראלי. 

הדיווח של ערן סויסה
הדיווח של ערן סויסה | מסך, אינסטגרם
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי