"כמה שצדקת": אוהד בוזגלו חשף מדוע פאני ושופט הכדורגל נפרדו

אוהד בוזגלו, פאני בוזגלו
אוהד בוזגלו, פאני בוזגלו | אוהד קב

מאמן הכדורגל שפך אור על מערכת היחסים שהסתיימה, גרושתו מיהרה לחזק אותו: "לא הקשבתי לך". לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

אחרי שפאני בוזגלו שבה מחופשה מפנקת בארצות הברית, הגרוש שלה אוהד בוזגלו ענה לשאלות העוקבים באינסטגרם וסיפק תשובה מעניינת לגבי חייה האישיים. "איך אתה עם זה שפאני העלתה פוסט לפני שנה שאושרי הוא אהבת חייה ועכשיו הם כבר נפרדו?", שאלו העוקבים ובוזגלו לא היסס והשיב בנחרצות: "פאני אישה חכמה. מהר מאוד היא הבינה שבסך הכל הוא היה אפיזודה חולפת. יש רגעים בחיים שאנחנו בטוחים שזה זה והזיכרון קצר. טיפה מרגישים ועפים". 

"זה מה שקרה לה, אבל מהר מאוד היא התעשתה על עצמה ובחרה אחרת", המשיך אוהד והסביר מה לדעתו קרה לגרושתו במקרה המדובר וסיכם: "החיים בנויים מתקופות ואנחנו חיים כל תקופה כהווה שלנו. אני נהנה היום לשוחח עם פאני ואנחנו חברים טובים, כפרה עליה". בת ה-35 שיתפה את הסטורי בו תייג אותה הגרוש שלה וחיזקה את דבריו: "כמה שצדקת לאורך כל הדרך ולא הקשבתי לך". כזכור, לפני כשבועיים גם פאני התייחסה בעצמה לנושא כאשר העוקבים שאלו אותה על הסיבה שהובילה לפרידה מהאקס הטרי: "שאלה שנשאלת בלי סוף. כמו שאתם מכירים אותי, פראיירית אני לא, ואם החלטתי להפריד כוחות אז הסיבה מספיק טובה. האמת תמיד תצא לאור, חכו בסבלנות", סיקרנה פאני את העוקבים.

בוזגלו המשיך להשיב על שאלותיהם של 145 אלף העוקבים שלו ואף הסביר לעומק מדוע לדעתו כל הגברים בוגדים ומה ה"בעיה" אצל נשים: "נשים ברובן תמימות, מי יותר ומי פחות. אגב, תמימות היא גם דבר יפה וחיובי. רובן חושבות שדווקא הבחור הספציפי שהן יוצאות איתו הוא היחיד שלא בוגד מכולם, הוא ואבא שלהן ואולי גם סבא. יש פער בין ראש של גבר לבין ראש של אישה,הכמו שיש פער בין מה שאנחנו רוצים להאמין בו לבין המציאות עצמה. אם בחורה רוצה להאמין שהבחור שאיתה לעולם לא יסתכל על אחרות וגם אבא שלה היה רק עם אמא שלה, אז לנצח יהיה מי שיבגוד ותהיה מי שלא מבינה למה ומופתעת", הבהיר והוסיף באותיות קטנות כי "יש תקופות בחיים שגברים לא בוגדים". 

פאני בוזגלו, אוהד בוזגלו
פאני בוזגלו, אוהד בוזגלו. "היחסים היו ונשארו טובים" | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי