בתו של כוכב העבר הציגה גזרה לוהטת, אביה גאה: "תעקבו אחריה"

בתו של מיקל אואן
בתו של מיקל אואן | מסך, אינסטגרם

בתו של מיקל אואן השיקה מותג בגדי ים וזכתה לדחיפה בעמוד האינסטגרם של אבא, שהרים לה: "גאה בך מאוד". לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

חלוץ העבר האגדי, מייקל אואן, השיק באופן רשמי את בתו ג'מה אואן בחשבון האינסטגרם שלו והתמלא גאווה לאחר שהגשימה את החלום הגדול שלה ופתחה מותג יוקרה משלה בגיל 18 בלבד. הבת הבכורה שלו יצרה את OG Beachwear, מותג בגדי ים אקסקלוסיבי המציע שלל דגמים של ביקיני החל מ-150 יורו ואף בגדי ים לגברים, החל מ-130 יורו. באופן מתבקש, היא גם מדגמנת את המותג שיצרה ובכך פתחה לעצמה ערוץ חדש בחיים לאחר שעד היום עסקה היא עסקה בספורט.

בתו של הכדורגלן ייצגה את בריטניה בתחרויות רכיבה על סוסים, כולל אליפות אירופה 2021 עם הסוסה שלה, סיריוס בלאק. בשנה האחרונה הבינה שגם היא צריכה לפנות לעולם העסקים, למרות שהיא מגיעה מבית עמיד ביותר, הצהירה ג'מה שהחלום שלה היה להקים מותג בגדי ים משלה: "חוץ מלרכב על סוסים אני אוהבת טיולים ואופנה ותמיד חלמתי להקים מותג בגדי ים. זה פריט הלבוש האהוב עלי", סיפרה לעוקבים ולראייה רוב התמונות בחשבון שלה אכן עם בגדי ים שונים.

ומי יהיה גאה בה אם לא אביה המפורסם? אואן רצה לנצל את 250,000 העוקבים שיש לו באינסטגרם כדי לתת דחיפה לעסק החדש של בתו הבכורה וכתב על גבי תמונה שלה לבושה במותג החדש: "גאה מאוד בבתי על שהשיקה את הבייבי החדש שלה. תועקבו אחריה" וזכה לשלל לייקים ותגובות. ג'מה נולדה בשנת 2003, הראשונה מבין ארבעת ילדיו. מאחלים לה להצליח, ויש לנו דוגמא ממש טובה של אשת כדורגלן ישראלית שהקימה מוצג בדיוק כזה, ויצרה אימפריה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי