בתו של אלון מזרחי כבשה את אירופה והבהירה: "לא אצטלם בעירום"

מלך השערים בכל הזמנים של הכדורגל הישראלי. אלון מזרחי | ברני ארדוב

למרות שהיא מנהלת קריירת דוגמנות בינלאומית מצליחה, סאן מזרחי בת ה-23 מקפידה לשמור על צניעות ויש לה קו אדום: "אני לא דתייה, אבל מאוד מחוברת לדת", סיפרה בריאיון שהעניקה לעיתונאי איתי יעקב

(גודל טקסט)

סאן מזרחי כובשת את עולם האופנה. בתו האמצעית של אלון מזרחי מנהלת קריירת דוגמנות בינלאומית מצליחה, כאשר בחודשים האחרונים היא נמצאת חזק על קו תל אביב-פריז ובמהלך החודש שעבר פורסם קמפיין חדש בכיכובה למותג בלומרין ופאנדי. אמנם בארץ היא עוד לא מוכרת ממש, אבל מסתמן שמדובר בעניין של זמן עד שהיא תפרוץ גם בישראל.

בתם בת ה-23 של חלוץ העבר האגדי ומעצבת בגדי הים ורד מזרחי, שכזכור התגרשו לפני כשנתיים, נכנסה לעולם הדוגמנות לפני כשש שנים, ובשנה שעברה החלה ללמוד במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר וכך יצא שחזרה שוב לאור הזרקורים. בימים אלו היא מתגוררת בפריז לצידו של בעלה, אביב חמו, לו נישאה בקיץ האחרון ובקרוב תשתתף בשבוע האופנה בעיר האורות. 

בריאיון לעיתונאי איתי יעקב, סיפרה סאן על המסורת שחשובה לה: "בעלי שומר מצוות ושבת. אני לא דתייה, אבל אני מחוברת לדת, שומרת על צניעות ואת עצמי לעצמי", הבהירה והסבירה מדוע כרגע לא תצטלם בהלבשה תחתונה: "אני לא מוכנה להצטלם בעירום ובהלבשה תחתונה. בצילומים לוורסאצ'ה ביקשו ממני להצטלם בלנז'רי וסירבתי". כמו כן, הסוכן שלה הוסיף בשיחה נפרדת כי בחוזים שלה יש סעיף שבו נדרש ממנה אישור לפני כל צילום בהלבשה תחתונה או בעירום חלקי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי