ארוסתו של כוכב מכבי חיפה יוצאת לדרך חדשה: "אמשיך להגיע למשחקים"

שני ברגר
שני ברגר | מסך, אינסטגרם

אחרי שעבדה במשך שנתיים כחוקרת במשרד הביטחון, אשתו לעתיד של עופרי ארד החלה התמחות במשרדי עורכי דין בתל אביב וסיפרה למדור: "קו חיפה- תל אביב לא זר לי, על אף שהשעות הרבה יותר קשוות"

(גודל טקסט)

תגידו מברוק לשני ברגר, ארוסתו של עופרי ארד. אחרי שבלם מכבי חיפה הפציץ בלוק חדש ותרם את שיערו לחולי סרטן, הגיע תורה של האישה של שלצידו לצאת לדרך חדשה ומרגשת. אחרי שנתיים שעבדה כחוקרת במשרד הביטחון בתל אביב, אשת הכדורגלן נשארת בעיר הגדולה אך בתפקיד חדש – מתמחה במשרד ארתור שני ושו"ת לדיני משפחה ופלילי. בגיל 24 בלבד, שני מתהדרת בשני תארים במשפטים, נוסף על היותה מצטיינת דיקאן לאורך כל שנות לימודיה. 

את ההתרגשות לקראת הפרק החדש בחייה, אותו היא החלה באופן רשמי ב-1 במרץ, חלקה החצי השני של ארד באינסטגרם וקיבלה מאות פירגונים מהחברים והחברות מהליגה, אבל מעל כולם בן הזוג שלה שכתב לה: ""מלכה שלי, בהצלחה בהתמחות. גאה בך ויודע שתהיי מספר 1 כמו בכל מקום שהיית". כזכור, הזוג המאורס מתגורר יחד בחיפה, עובדה שלא תפריע לעורכת הדין הצעירה שכבר רגילה לעבוד קשה לא משנה היכן היא נמצאת: "קו חיפה- תל אביב לא זר לי, על אף שהשעות פה הן הרבה יותר קשות ואני מגיעה מאוחר הביתה. הזמן שלי עם עופרי הוא בין 20:00 ל-22:00. אני קמה כל בוקר 05:000 וחוזרת לחיפה ב-20:00 בערב", סיפרה גברת ארד העתידית למדור. 

"יחד עם זאת, אני עדיין מגיעה למשחקים! פשוט ישנה פחות. אם היו יותר שעות ביממה זה היה מושלם. אני לא מפספסת משחק, מגיעה לעודד כי אנחנו ביחד בזה. וכפרה על עופרי כמה הוא תומך בי ומפרגן לי. חוץ מזה זו תקופה של שנה וחצי שאחריה יגיעו מבחני לשכה עד לקבלת הטייטל עורכת דין באופן רשמי. אחרי זה זה כבר מטרות זוגיות של שנינו", הבטיחה שני שהדרך החדשה שלה ממש לא תפגע בנוכחות הקבועה שלה במגרשים לצד מי שבקרוב מאד יישא אותה לאישה תחת חופה וקידושין. המדור מאחל לה בהצלחה בדרך החדשה.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי