התמונה של אשתו של כוכב הכדורגל הופיעה בעמוד שמציע שירותי מין

וונדה איקרדי | פרטי, ספורט1

אחרי שחשבנו שראינו הכל, כעת התגלתה פרשה חדשה ומסעירה במיוחד: תצלום של אשתו של הארגנטינאי המוכשר נראתה בדף הפרובוקטיבי ברחבי הרשת. מה הייתה תגובתה? לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

חשבנו שראינו הכל, אבל הפעם באמת התבדינו, כי נדמה שהרשתות החברתיות מצליחות להפתיע גם את המדור בכל פעם מחדש. אחרי שבחודש אוקטובר האחרון כוכב פ.ס.ז' מאורו איקרדי נתפס בוגד באשתו וונדה איקרדי בפרשה שהסעירה את עולם הכדורגל, בעקבותיה היא הספיקה לעזוב את הבית. לאחר מכן היא כבר הספיקה לסלוח לכדורגלן, להבין שהוא האהבה של חייה ולהצטלם שהיא כמעט ונוגעת באיבר מינו, כעת אשת הכדורגלן הארגנטינאית שוב מספקת לנו פרובוקציה.

הפעם, יאמר לזכותה, זה דווקא בכלל לא באשמתה. נכון, האישה והסוכנת של איקרדי היא פרובוקציה מהלכת שאוהבת להצטלם עם מינימום בגדים ולהציג את גזרתה הסקסית בפני 11.5 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם, אך זו זכותה המלאה. לא תאמינו, אבל אחת התמונות ששיתפה איקרדי בחשבון הפרטי שלה מככבת בדף המציע "שיחות אירוטיות" ומתבסס על תמונותיהן של דוגמניות, אושיות רשת וגם מגה סלברטאיות, כמו למשל אשת הכדורגלן. המשותף לכולן: גזרתן הלוהטת.

כמובן שוונדה לא תויגה, וסביר שאין לה מושג שמשתמשים בתמונה ובפרסום שלה בדף השנוי במחלוקת, אך בטוח שהיא לא הייתה מרוצה לגלות שזה מה שקורה ללא הסכמתה. היא לעומת זאת, הייתה עסוקה במהלך החודש האחרון בלארגן את חגיגות יום הולדתו ה-29 של החלוץ שלה שזכה למסיבה אקסקלוסיבית במיוחד שאשתו ארגנה לו בפריז. אז אם לרגע חשבתם שתזכו "לשוחח" עם מיס איקרדי בצורה אינטימית, זה כנראה כבר לא יקרה בגלגול הזה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי