מדורי הרכילות בטירוף: כוכב הכדורגל בזוגיות עם האקסית של בראד פיט

ניקול פוטורלסקי | פרטי, ספורט1

שחקנה של האימפריה הגרמנית שיתף בחשבון האינסטגרם שלו שהוא נמצא בקשר עם הדוגמנית ניקול פוטורלסקי, לה עבר משותף עם כוכב העל ההוליוודי. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

ידיעה מרעישה לפתוח איתה את השבוע מגיעה אלינו מגרמניה: כוכבה של ברוסיה דורטמונד, ניקו שולץ, חשף שהוא מנהל מערכת יחסים עם האקסית של המגה סטאר ההוליוודי בראד פיט- הדוגמנית ניקול פוטורלסקי. הקשר בן ה-28 שיתף בסטורי בחשבון האינסטגרם האישי שלו וידאו משותף עם הגרמנייה הלוהטת בו הם מתחבקים ונותנים נשיקה על הלחי. 

פוטורלסקי, מבוגרת מהכדורגלן בשנה, חגגה 29 בחודש שעבר ושיתפה אף היא תמונות של שולץ מחגיגות יום ההולדת שלה, ואף מביקור משותף שלהם בסוף שבוע רומנטי בפריז. כאמור, הדוגמנית מנוסה בכל הנוגע ללצאת עם גבר מפורסם, כשפגשה את האקס, בראד פיט כשהגיע לברלין באוגוסט 2019 לפרימיירה של הסרט שלו "היו זמנים בהוליווד". הם יצאו במשך מספר חודשים ושמרו על הזוגיות שלהם מתחת לרדאר הפפראצי. 

חוץ מהיופי שלה, קבלו עוד מספר פרטים מעניינים על אשת הכדורגלן החדשה: היא מתגוררת בברלין אך מיוצגת בשלל סוכנויות מסביב לעולם, כולל בארצות הברית, ויש לה ילד אחד העונה לשם אמיל. הדוגמנית דוברת חמש שפות, הקימה מרכז לשיקום כרישים, ומאוד מתעניינת בפוליטיקה- כפי שניתן לראות את הפרסומים האחרונים והפרשנות שלה בכל הנוגע למלחמה באוקראינה. אז מסתבר שיש משהו אחד משותף בין הכדורגלן הגרמני לכוכב ההוליוודי- יש להם את אותו הטעם בנשים. 

ניקו שולץ וניקול פוטורלסקי | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי