החבר החדש והמפורסם של עומר אצילי

עומר אצילי | מאור אלקסלסי

הכוכב הפצוע של מכבי חיפה ממשיך לעורר עניין מחוץ למגרש ואמש הוא בילה בדאבל דייט מסקרן במסעדה בתל אביב. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

בזמן שמכבי חיפה נאלצת להסתדר בלעדיו, עומר אצילי ממשיך לעורר עניין מחוץ למגרש. לאחר שנצפה עם אשתו במשחק האחרון של הירוקים ושם סוף לשמועות על משבר, אתמול השניים המשיכו לשדר עסקים כרגיל ובילו בדאבל דייט עם חברים מפורסמים, אבל לא מעולם הכדורגל.

אור ועומר פקדו את מסעדת "Sun young" במרכז תל אביב, שם הם נפגשו עם הזוג המפורסם של עולם הטניס: ישי עוליאל והחברה רוני ליאור. מה הקשר בין הזוגות, אתם שואלים? פשוט מאוד – הבנות הפכו לחברות טובות בעקבות אימוני הטניס הפרטיים שרוני מעבירה לאור כבר קרוב לשנתיים. דבר הוביל לדבר וגם הגברים התחברו, כאשר באופן טבעי, יש להם הרבה במשותף – שניהם ספורטאים תחרותיים ברמה הגבוהה ביותר,כך שבוודאי לא חסרים להם נושאי שיחה.

עוליאל, אלוף ישראל ומי שנחשב לתקווה הגדולה של הענף, הפתיע בגדול בשבת האחרונה את לויד האריס (33 בעולם) עם 3:6, 4:6, ורשם אולי את הניצחון הגדול בקריירה שלו כשסידר לנבחרת הישראלית ניצחון מול דרום אפריקה ואת הכרטיס לפלייאוף על העלייה למוקדמות הבית העליון. אז אם במקרה תתקלו בו ביציע הכבוד בסמי עופר, כבר תדעו את מי הוא הגיע לעודד. בינתיים, אנחנו ממתינים שאצילי יתאושש מהפציעה וישוב להוביל את התקפת מכבי חיפה.

דאבל דייט מהסרטים
דאבל דייט מהסרטים | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי