"הבנתי שלא פשוט לחיות איתי": הווידוי העוצמתי של מירן בוזגלו

מירן בוזגלו
מירן בוזגלו | לירון שרון

אשתו של מאור בוזגלו השיבה לשאלות העוקבים, חשפה כיצד התגברה על הקנאה לבעלה ושיתפה בכנות כי חוותה פעם נוספת התקף חרדה

(גודל טקסט)

מירן בוזגלו, אשתו של מאור, החליטה לענות לשאלות הבוערות והעוקבים באינסטגרם שלה קיבלו מענה לשלל נושאים מעניינים, ביניהם איך משחררים קנאה ואובססיה לבעל וכיצד היא מצליחה להתמודד עם התקפי חרדה.

בעבר סיפרה מירן בכנות על כמה קשה לה "לשחרר" בסיטואציות מול מאור בעלה ועל כך שהיא הייתה קנאית. מאז עברו הרבה מים בנהר, היא עברה שינוי משמעותי וסיפרה שהיא שונה לחלוטין ממה שהייתה בעבר. גם אתמול נתנה התייחסות כנה לנושא כשכתבה: "אחרי שנים שהייתי קנאית ואובססיבית למאור, שמתי את עצמי מחוץ לסיטואציה ורק אז הבנתי כמה שזה לא פשוט לחיות איתי. זה גרם לי להתעורר. עברתי תהליך עם עצמי שהוציא אותי מחוסר הביטחון שגרם לי להתנהגות הזאת", הוסיפה ושיתפה מעומק הלב שהיום היא כבר נמצאת במקום אחר: "תעשו מה שעוזר לכן להעצים את הביטחון שלכן ותעריכו את עצמכן. לי היוגה עזרה פלאים וגם אני מרגישה שהתבגרתי ולקחתי אחריות על החלק הזה באישיות שלי שפחות אהבתי". 

מירן, שזכתה לקהל עוקבות עצום הרבה בעקבות השיתופים הכנים שלה על התקפי החרדה שחוותה בעבר, נשאלה האם היא עדיין חווה אותם והפתיעה כשסיפרה שזה קרה לה ממש לאחרונה: "האמת שתקופה ארוכה לא חוויתי, ופתאום בפרימיירה של הבוזגלוס קיבלתי התקף חרדה קל. הרגשתי רעידות קשות ודופק מואץ. בגלל שאני במודעות, לקחתי נשימה ארוכה והרגעתי את עצמי לאט לאט. זה צולם לעונה 7, כך שתראו את זה בעצמכם בהמשך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי