רכש נוצץ: מועדון הפאר האירופי מחכה לדוגמנית הלוהטת

הולי ואלאנס | אינסטגרם

עם רזומה עשיר גם כזמרת ושחקנית, כולל סצנות ארוטיות בסרטים הוליוודיים, הולי ואלאנס בדרך לעולם הכדורגל ביחד עם בעלה, איש העסקים הבריטי

(גודל טקסט)

לפני יומיים סיפרנו לכם שמאז הכרזתו של רומן אברמוביץ' על מכירת צ'לסי באירופה מדווחים על שתי קבוצות רכישה ששואפות להשתלט על המועדון הלונדוני, ואנחנו במדור מעוניינים להתמקד בזו של ניק קנדי הבריטי. אמנם לפי הדיווחים הוא יציע לאברמוביץ' כ-2.5 מיליארד ליש"ט תמורת הבלוז, אך לזכותו עומדת העובדה שהוא יליד המקום ואוהד מושבע של צ'לסי, שאף מגיע למשחקיה הביתיים לעתים תכופות. ומדוע המיליארדר בן ה-49 מעניין אותנו? בזכות החצי השני והיפה שלו, השחקנית המפורסמת הולי ואלאנס.

אם היא נראית לכם מוכרת אתם ממש לא טועים, כי האוסטרלית-בריטית בת ה-38 ברוכת כשרונות – גם שחקנית, גם זמרת וגם דוגמנית לוהטת שעבדה חזק מאד בשני העשורים האחרונים. היא החלה את קריירת המשחק שלה באופרת הסבון המוכרת "שכנים" והוציאה במקביל את אלבומה הראשון עם שלושת הלהיטים שכולנו דיקלמנו בתחילת שנות האלפיים: "Kiss, Kiss", "Down Boy" ו-"ילדה שובבה".

יש לה ברזומה רשימה ארוכה של סרטים הוליוודיים בהם השתתפה' כאשר בשלושה מהם יש לה גם סצנות סקס בהם היא מופיעה בעירום. במקרה שבעלה אכן ירכוש את מועדון הפאר, יש לנו תחושה שהאוהדים ירוצו לצפות בסרטים בהם מככבת אשתו הלוהטת של הבעלים החדש. השניים התחתנו בשנת 2012 ויש להם שתי בנות. לאחר שהתגוררה בלוס אנג'לס במשך שבע שנים, ואלאנס חזרה לאנגליה בשנת 2009, באותה השנה הכירה גם את המיליארדר הבריטי שלה. וחוץ מהיופי, הכישרון, הכסף ובתקווה שבקרוב גם הכניסה לעולם הכדורגל – הולי משמשת כשגרירה של אמון הילדים, העמותה המובילה בבריטניה לילדים עם פגיעה מוחית וחוסר יכולת עצבית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי