אחרי הדחת אוואט: ג'קי אזולאי עקצה מול כולם

דודו אוואט
דודו אוואט | לירון מולדובן

לאחר שבן הברית שלה סיים את דרכו ב"הישרדות" רגע לפני הגמר הגדול, "אזולנדו" העלתה פוסט מפתיע לרשתות החברתיות: "יש אריות ויש כבשים". שוער העבר טרם הגיב, העוקבים חיזקו את ידה: "לביאה"

(גודל טקסט)

דרמה ב"הישרדות VIP". אמש (רביעי) הודח מי שסומן כאחד הפיינליסטים הברורים של העונה, שוער העבר דודו אוואט, שבת הברית שלו מתחילת המשחק, ג'קי אזולאי, בחרה בברית הנשים על פניו. אמנם היא עשתה זאת בלב כבד, אך מי שמנהלת את המשחק מהרגע שהחל הייתה נחושה לעשות היסטוריה ולהגיע לראשונה בתולדות הפורמט רק נעם שים לגמר הגדול ועל כן, אוואט הודח ואף הפסיד בהצבעת המשקולות מול דנדן בולוטין שנשאר בבקתה. 

באופן מפתיע, לא אוואט ולא בת הזוג שלו אביגיל, הגיבו עד כה רשתות החברתיות, אך מי שכן שיתפה ועקצה, הייתה "אזולנדו" כפי שקורא לה מנחה התוכנית, גיא זוארץ. ג'קי שיתפה תמונה שלה עם הכדורגלן הפרטי שלה, בן הזוג דניאל בוסי וכתבה: "אריה לא מבזבז זמן על דעות של כבשים". במהלך מועצת השבט אתמול זוהר שטראוס אמר שיש "אריות ויש צבועים" בנוגע לברית הנשים ועל כן שלחה ג'קי עקיצה ברורה.

רוב העוקבים גיבו אותה ואכן חשבו שהיא "לביאה אמיתית" ושהיא עושה "בית ספר לשורדים מתחילים". לא נשכח גם ששוער העבר בעצמו פירגן לה אמש על המהלך ואף קיבל אותו בהבנה, כך שאם יחליט להצביע לה בגמר וייבחר בה כמנצחת העונה למרות שבגדה בו, המדור לא יופתע בכלל. בינתיים המדור ממתין לתגובתו של אוואט על ההדחה וסיום הדרך בתוכנית, ואילו העוקבים כבר מתעניינים לדעת מתי ישים בוסי טבעת על האצבע של ג'קי. 

דניאל בוסי, ג'קי אזולאי | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי