מה קרה לחשבון האינסטגרם של פאני בוזגלו?

פאני בוזגלו
פאני בוזגלו | מסך, אינסטגרם

שעה "מורטת עצבים" עברה באמצע הלילה על כוכבת "הבוזגלוס" ו"הישרדות -VIP". בשיחה עם המדור היא סיפרה כיצד הסיוט הגיע לסיומו

(גודל טקסט)

ערב "מורט עצבים" עבר על בוגרת 'הישרדות VIP' וכוכבת 'הבוזגלוס', פאני בוזגלו, לאחר שגילתה שמישהו פרץ לחשבון האינסטגרם שלה אחריו עוקבים 111 אלף איש. המדור המודאג יצא לברר מה קרה: "פרצו לי לחשבון בלילה. שינו את התמונת פרופיל שלי לרקע אדום וכתבו "למכירה", סיפרה לנו בוזגלו.

"העלו סטורי ברקע כחול ורשמו this account for sale, ואחרי ארבעים דקות עלה עוד סטורי ברקע אדום וכתבו $2000", סיפרה פאני ושיתפה שעברה שעה קשה כשניסתה להבין מה עליה לעשות.

בסופו של דבר, חבר מומחה ברשתות החברתיות הצליח להשיב לה את השליטה לחשבון, וטוב שכך! תחשבו על זה: חשבונות האינסטגרם של ידוענים משמשים עבורם ככלי שיווקי ומהווים חלק נכבד מהפרנסה שלהם, כך שלגמרי אפשר להבין את הלחץ כשדבר כזה קורה. 

הפוסט של פאני בוזגלו אחרי שפרצו לה | אינסטגרם

לאחר האפיזודה המרגיזה, באמצע הלילה פרסמה פאני סטורי בו היא מודה לכל מי ששם לב: "כפי ששמתם לב החשבון שלי נפרץ והוצע למכירה. עברה עליי שעה מורטת עצבים. זהו נגמר הסיוט. תודה לכל המוואטסאפים שדאגו לדווח לי בזמן". 

אז סוף טוב הכל טוב, ופאני כבר מתכוננת לחגיגות הפורים ולמסיבות שיתקיימו בשבוע הבא, וכיאה לרווקה המבוקשת שהיא בימים אלו, היא גם הולכת להפציץ בתחפושת לוהטת במיוחד. קבלו הצצה לאיך היא הולכת להראות בחג הקרוב: 

פאני בוזגלו | פרטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי