פוטין יהיה בהלם: הרומן האסור של רומן אברמוביץ' נחשף

אלכסנדרה קורנדיוק, רומן אברמוביץ'
אלכסנדרה קורנדיוק, רומן אברמוביץ' | מסך

אחרי שהודח מתפקידו בצ'לסי, עיתונאית רוסייה דיווחה כי האוליגרך מנהל מערכת יחסים עם בחורה עם שורשים אוקראיניים שצעירה ממנו ב-30 שנים. "רומן נתפס חזק, החברה החדשה שלו מאוד מסקרנת"

(גודל טקסט)

אחרי שהפרמיירליג הדיחה את רומן אברמוביץ' מתפקידו בצ'לסי ובמקביל שלל סנקציות הוטלו עליו בשל הקשר לפוטין, הבוקר (ראשון) האוליגרך הרוסי "מככב" במדורי הרכילות בכל העולם לאחר ששמו נקשר עם בחורה בת 25. ב"סאן" הבריטי דווח כי בעלי צ'לסי יוצא בחשאי עם אלכסנדרה קורנדיוק, שחקנית יפייפיה שהיא גם בעלת שורשים אוקראיניים. כן, קראתם נכון.

שמו של אברמוביץ' בן ה-55 נקשר לצעירה ששם משפחתה מסגיר שורשים אוקראיניים לאחר שהעיתונאית הרוסייה בוזנה ריינסקה חשפה כי הוא היה נשוי שלוש פעמים ויש לו שבעה ילדים. מי שיוצאת עימו בחשאי היא המייסדת של ארגון התומך במוזיקאים והשניים נפגשו לראשונה באוקטובר האחרון, ארבעה חודשים לפני הפלישה של רוסיה לאוקראינה והקשר ביניהם נמשך. 

ריינסקה כתבה: "החברה החדשה של אברמוביץ' ממש מעניינת. בתחילת השנה הנוכחית החלו לזרום שמועות על הרומן הסודי בין השניים וקולות סביבם מספרים שהלב של הרוסי נתפס חזק. יש ממש מעט מידע על אלכסנדרה, אבל ידוע שהיא עובדת בתעשיית המוזיקה עם הארגון אותו ייסדה וגם ניסתה את מזלה כשחקנית. היו לה שני תפקידי משחק קטנים בסדרות רוסיות והפרט המסקרן ביותר הם השורשים של המשפחה שלה באוקראינה. כמה אירוני שאברמוביץ' נקשר לאישה עם רקע אוקראיני לאחר הסנקציות שהטילו עליו בגלל המלחמה והקשר שלו לפוטין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי