גולסה טרף את הקלפים, סבוריט "חצה את הכביש" ומי בלט בהיעדרו?

מסיבת התחפושות של מכבי תל אביב
מסיבת התחפושות של מכבי תל אביב | אלבום פרטי

שחקני מכבי תל אביב ערכו מסיבת תחפושות מושקעת ונוצצת לרגל חג הפורים והוכיחו מקוריות. מי הגיע למקום הראשון וזכה בסוף השבוע מפנק בארץ? לירון שרון עם הפרטים המלאים והתמונות מערב שמח

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במכבי תל אביב שוב הצליחו להפתיע ולהמם את כל הליגה עם מסיבת התחפושות המסורתית לרגל פורים. לאחר הניצחון של הצהובים 0:2 על הפועל חדרה, הגיעו המכביסטים למועדון ה-"goat" בעיר והרימו הפקה מושקעת שעליה היה אמון לא אחר מאבי ריקן, שהיה אחראי על הכל ואירגן לחבריו אירוע מהסרטים. השחקנים ובנות הזוג השקיעו בתחפושות לתפארת, כאשר השחקן היחיד שהיה חסר הוא, ג'ורג'ה יובאנוביץ', החלוץ החדש והנוצץ של סגנית האלופה.

ריקן הנחה את תחרות התחפושות והשנה בזכות הראש היצירתי של השחקנים ונשותיהם, היא גם הייתה קשה במיוחד. מי שהגיע למקום השלישי והמכובד היה אנריק סבוריט ואשתו שהתחפשו לשטן בביצוע יפה, אך אדום מידי אם שואלם את האוהדים המושבעים. למקום השני הגיעו אופיר ונטלי דוידזאדה שהתחפשו לדמויות מ""אמילי בפריז" ואשת הכדורגלן הצליחה להידמות שתי טיפות מים לדמות הראשית. את המקום הראשון קטף בלי להתבלבל בכלל, אייל גולסה שהתחפש לנוכל הטינדר, סימון לבייב, לצד מאי אשתו שהתהדרה בעדשות כחולות והפכה ל"קורבן שלו".

אופיר ונטלי - הגיעו למקום השני
אופיר ונטלי – הגיעו למקום השני | מסך, אינסטגרם
סבוריט וג'ראלדש עם הנשים
סבוריט וג'ראלדש עם הנשים | מסך, אינסטגרם

הזוג גולסה זכה בסוןף שבוע במלון בארץ, על חשבון קופת הקבוצה של השחקנים והמדור חייב לדאוג לעצמו להזמנה למסיבה הזאת בשנה הבאה. עוד תחפושות מושקעות ברוח החג: אבי ומעיין ריקן התחפשו לנהגי פורמולה 1, טל וליאן בן חיים למלך ומלכת הלבבות, דניאל טננבאום ונועם שלו למתופף ורקדנית ברזילאיים, מאור קנדיל ואשתו הדס ההריונית לאסטרונאוטים, איילון אלמוג וירין חסון בביצוע נהדר לגלידה גולדה. 

אייל גולסה מחופש לנוכל הטינדר לצד אשתו מאי
אייל גולסה מחופש לנוכל הטינדר לצד אשתו מאי | מסך, אינסטגרם


ברנדלי קוואס ואשתו פטרישיה היו מחופשים למלאכים, פריצה ואשתו למצריים, שרן ושלי ייני שברו שיאים של מתיקות עם תחפושת משותפת של שבלולים, דן גלזר ונוי ברנס לכוכבי רוק, גבי קניקובסקי לדרדס, הזוג ג'אלדש לאחים סופר מריו, עדן שמיר וכינר שליחים של וולט ומקדונלדס, אוסאמה חלאילה הגיע עם מסיכה של משחקי הדיונון ואילו דן ביטון ושרית אלבז התחפשו לקוסמים. היה כל כך שווה וכיף שכולם נהנו יחד והיום חופש, ככה שיצא לשחקני מכבי לא פחות ממושלם. 

סבוריט צבוע אדום
סבוריט צבוע אדום | מסך, אינסטגרם
סטיפה פריצה ואשתו
סטיפה פריצה ואשתו | מסך, אינסטגרם
ברנדלי קובאס
ברנדלי קובאס | מסך, אינסטגרם
דן ביטון ודן גלזר לצד בנות הזוג
דן ביטון ודן גלזר לצד בנות הזוג | מסך, אינסטגרם
שרן ייני ואשתו שלי
שרן ייני ואשתו שלי | מסך, אינסטגרם
דניאל טננבאום
דניאל טננבאום | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי