צ'יבוטה התחדש ברכב מטורף, הבטיח שיבקיע וקיבל מתנה מהסרטים

פרץ את הסכר. צ'יבוטה | דני מרון

סוכן רכבי היוקרה של שחקני ליגת העל, שסייע לצ'יבוטה להתחדשא באאודי Q4, סימס לחלוץ מכבי חיפה לפני המשחק: "אם אתה מכניס גול - יש לך מתנה ממני". אחרי שעשה את המוטל עליו, זה מה שהוא קיבל

(גודל טקסט)

מכבי חיפה דרוכה לקראת פתיחת הפלייאוף העליון בשבת מול הפועל תל אביב ומרוצה לאחר הניצחון החשוב על בית"ר ירושלים. מי שגרף את רוב המחמאות הוא כובש השער מאוויס צ'יבוטה, שפרע שטר ראשון וסידר לירוקים שלוש נקודות יקרות במחזור נעילת העונה הסדירה. הבוקר (שלישי) התברר מה דירבן את החלוץ מספר שעות לפני ההתמודדות בטדי הקפוא. 

האם סוכן רכבי היוקרה של שחקני ליגת העל הביא את המזל לצ'יבוטה? לירן אלדין, הדמות הראשית בסוכנות רכבי יוקרה בוואריאן מוטורס, "הדליק" את שחקן האלופה כששלח לו תמונה של הרכב אותו רכש ממש לאחרונה וצפוי להגיע ארצה בחודש הבא. "אל תגיד לי שהרכב שלי הגיע! אם אתה אומר לי את זה אני דופק הערב צמד!", סימס לו צ'יבוטה הנרגש. לירן צחק והשיב לו מיד שזה הרכב של חברו לקבוצה, בן שהר, שרכש בדיוק את אותה אאודי Q4 חשמלית 100% עוד לפני כן, ואתמול בדיוק הגיע לסוכנות. "האוטו שלך יגיע בקרוב מאוד. אם אתה מכניס גול היום – יש לך מתנה ממש יפה", הבטיח לירן לחלוץ לפני המשחק.

ההתכתבות לפני המשחק
ההתכתבות לפני המשחק | מסך

צ'יבוטה כאמור עמד במטרה ולירן כבר עובד על המתנה המיוחדת שהבטיח, עוד לפני שהאאודי שלו מגיעה. "אני מכין לו תיק עור קאסטום מייד בדיוק כמו שהכנתי לסטטיק ובנאל כשקנו ממני את הרכב שלהם, שתואם את הריפודים של הרכב שרכש עם MC13 רקום בירוק. בפנים גם יחכה לו כדור עם התאריך של גול הבכורה שכבש אתמול וניצח את המשחק לחיפה", סיפר הסוכן למדור. על הרכב המפואר שרכשו צמד הכדורגלנים נספר לכם בהמשך, כשיקבלו אותו, ובינתיים שימו לב כמה כוכבי ליגת העל כבר הוציאו את הויזה ורכשו אצלו רכבים נוצצים: אריאל הרוש, חאתם עבדאלחמיד, רמזי ספורי, אדי גוטליב, טאלב טאווטחה, אסמעיל ריאן, מוחמד גדיר, מרואן קבהא ורז מאיר. 

הרכב החדש של צ'יבוטה ושהר
הרכב החדש של צ'יבוטה ושהר | בוואריאן מוטורס
המתנה המפנקת של צ'יבוטה
המתנה המפנקת של צ'יבוטה | בוואריאן מוטורס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי