כוכב ה-UFC קווין הולנד ולוחם MMA נוסף ניטרלו אדם חמוש במסעדה

קווין הולנד, לוחם UFC | אימג'בנק GettyImages, David Becker

הולנד ופטריק רובינסון בילו בסושייה ביוסטון כשלפתע אדם נכנס למקום, שלף אקדח וירה באוויר. השניים מיד זינקו לעברו, ניטרלו אותו ומנעו אסון

(גודל טקסט)

קווין הולנד מוכר לכם ככוכב UFC, אבל היום (שלישי) הוא הוכתר לגיבור בארצות הברית – ולא בפעם הראשונה – כאשר במו ידיו, ביחד עם לוחם ה-MMA פטריק רובינסון, ניטרל אדם שנכנס למסעדת סושי עם אקדח טעון ואיים לפגוע בנוכחים במקום.

הולנד בילה בשעה 23:30 שעון מקומי במסדת "רא סושי" ביוסטון, כשלפתע למסעדה נכנס אדם חמוש, ישנם אף דיווחים שירה באוויר ואיים לפגוע בלקוחות המסעדה, כמובן חפים מפשע שהגיעו לבלות. בעוד שרוב אורחי המסעדה תפסו מחסה בניסיון להציל את חייהם, שלושה לקוחות – וביניהם כוכב ה-UFC ולוחם ה-MMA – שעטו לעבר אותו אדם חמוש וניטרלו אותו.

קווין הולנד לוחם UFC
עשה זאת שוב. קווין הולנד | GettyImages, David Becker

פטריק רובינסון, לוחם MMA וכאמור אחד משלושת הלקוחות שיחד עם הולנד מנעו אסון, סיפר בריאיון ל-ABC 13: "ישבנו במסעדה, אכלנו והדבר הבא שקרה הוא שנכנס אדם חמוש באקדח. הכל קפא ובין רגע אנשים החלו לרוץ ולהתחבא מתחת לשולחנות. מיד עצרנו אותו, לקחנו את האקדח וגם את תיק הגב שלו".

אם נחזור רגע להולנד, נזכיר כי זו לא הפעם הראשונה שהוא משתמש בכישוריו כדי למנוע פשר, כשבשנה שעברה הוא סייע לתפוס גנב מכוניות, אותו תפס עד אשר הגיעו שוטרים למקום, ואז הוא עשה זאת בסך הכל כ-48 שעות אחרי קרב UFC בו ניצח.