הלם: זמרת בינלאומית ענקית יוצאת עם שחקן ישראלי

חנן קולמן עם ג'סי ג'יי | צילום מסך, אינסטגרם

היא הוציאה להיטים גדולים, ולאחרונה נצפתה בקריביים כשהיא צמודה לאלוף ישראל וזוכה גביע המדינה לשעבר, שכבר הצטלם עם זמרת לוהטת אחרת בעבר: לירון שרון עם כל הפרטים על הרומן

(גודל טקסט)

הזמרת הבריטית המגה מפורסמת והאקסטרה לוהטת, ג'סי ג'יי, נסעה מטעמי עבודה לאיים הקריביים, שם ניצתו בסביבתה שמועות על רומן חדש – ולא תאמינו מי בר המזל: הכדורסלן הדני-אמריקאי-ישראלי, חנן קולמן, הצטרף אליה ליעד האקזוטי, ובתמונות שצולמו על ידי צלמי הפפראצי המקומיים נצפו השניים בחיבוק צמוד המרמז על הרומן שלגביו טענו בממלכה הבריטית.

ג'סי בת ה-33 שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה, אחריו עוקבים לא פחות מ-11 מיליון איש, תמונה בה היא מחובקת עם קולמן בן ה-38, והציתה את חרושת השמועות בארץ מולדתה ובכלל בעולם. מקור המקורב לזמרת סיפר ל"סאן": "ג'סי וחנן חד משמעית מחבבים מאוד אחד את השנייה. הם כבר מבלים יחד במשך מספר חודשים, ובסוף השבוע האחרון היא הופיעה בחתונה בקריביים והטיסה את חנן לבלות איתה בנוף הפסטורלי בזמן שהיא לא עובדת".

למי שלא מכיר, ג'סי ג'יי היא זמרת מצליחה במיוחד, שאחרי ערוץ היוטיוב שלה עוקבים 10.2 מיליון איש ושניים מלהיטיה – "Domino" ו-"Bang Bang", אותו ביצעה יחד עם אריאנה גראנדה וניקי מינאז' – נכנסו בעבר לטופ 25 של המגזין האמריקאי היוקרתי "בילבורד".

חנן קולמן נולד בדנמרק לאם ישראלית ואב אמריקאי, שיחק בתשע קבוצות שונות בארץ, זכה באליפות ב-2013 עם מכבי חיפה ובגביע המדינה ב-2018 עם הפועל חולון. יש לציין כי זו אינה הפעם הראשונה בה המכדרר שלנו מצטלם בצמוד לזמרת לוהטת במיוחד: בעבר הוא השתתף בקליפ של שולמית שלי, הלא היא אחראית קשרי הקהילה של מנהלת ליגת העל בכדורסל. הנה טעימה למקרה שפספסתם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי