לוחם ה-UFC שניטרל אדם חמוש במסעדה: "אנשים ראו מוות בעיניים"

עשה זאת שוב. קווין הולנד | GettyImages, David Becker

קווין הולנד סיפר כיצד השתלט על אדם שירה באוויר במסעדה ואיים על המבלים במקום: "לשמחתי אף אחד לא נפגע"

(גודל טקסט)

ביום שלישי פורסם בארצות הברית שלמסעדת סושי בעיר יוסטון נכנס אדם חמוש, ירה באוויר ואיים על לקוחות המסעדה ועובדיה, עד שנוטרל על ידי שלושה אנשים ומהם שני לוחמים מוכרים, כוכב ה-UFC קווין הולנד ולוחם ה-MMA פטריק רובינסון. הבוקר (חמישי) הולנד התראיין וסיפר על אשר התרחש.

כוכב ה-UFC הלך עם דוד שלו למסעדה בשם "רא סושי" ביום שני בלילה, כשלפתע בשעה 23:30, אדם חמוש באקדח נכנס למסעדה וירה באוויר, אולם לא ציפה להיתקל בשני לוחמים שניטרלו והמתינו לצדו עד הגעת כוחות המשטרה למקום.

קווין הולנד, לוחם UFC
קווין הולנד, לוחם UFC | אימג'בנק GettyImages, David Becker

"ישבנו במסעדה, נהנינו בסושי בר, פשוט היה לנו כיף…ופתאום שמענו 'בום'", סיפר הולנד, "חשבתי שזה בקבוק שמפניה שנפתח מכיוון שבשולחן מאחורי היו מספר אנשים שחגגו יום הולדת, אבל אז הסתכלתי מסביב וראיתי אנשים עם מוות בעיניים רצים לכל עבר בדאגה".

הולנד המשיך וסיפר כיצד הוא מיד החליט לפעול במטרה לעצור את אותו אדם: "הסתכלתי וראיתי שיש אדם שמנסה לקחת ממנו את הנשק ובזמן הזה האקדח מכוון לעברנו, אז אמרתי לעצמי 'אה, אני אעשה משהו בקשר לזה ולכן אין לי סיבה לדאוג'. הלכתי לכיוון השני, הרמתי כיסא שהיה לידי והתכוונתי להשתמש בו כדי להכות איתו, אבל כבר לא הייתי בטוח מי היורה כי היו שני אנשים שנאבקו על האקדח – הבחור למעלה בעיקר ניסה להחזיק את ידו של היורה כדי שלא ילחץ על ההדק, אז לקחתי את האקדח מהידיים שלו והזזתי את התיק שלו הצידה כדי לוודא שכל הכלים שלו יישארו מחוץ למשחק. כעבור כמה דקות הגיעו שוטרים, במהירות שלא ראיתי אף פעם, ואזקו אותו. לשמחתי אף אחד לא נפגע, אפילו לא היורה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי