ניימאר לא אוהב את הזוגיות החדשה של אחותו, שיוצאת עם כדורגלן מוכר

ניימאר, רפאלה
ניימאר, רפאלה | מסך, אינסטגרם

אם לא די בבלאגן בפריז סן ז'רמן, בברזיל מדווחים שגם בחייו האישיים של הכוכב מתחוללת סערה. מדוע הוא לא מפרגן לרפאלה סנטוס, שהכריזה ביום הולדתה כי חזרה לזרעותיו של האקס? לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

אחרי ההדחה הכואבת מליגת האלופות וקריאות הבוז שספג מאוהדיו במשחק הליגה מול בורדו, ניימאר שוב נמצא בלב הסערה בפריז סן ז'רמן. לפי דיווח בספרד, הכוכב הברזילאי מתוסכל מאוד מהיחס אליו ושוקל ברצינות את המשך דרכו בעיר האורות. כנראה שהסיטואציה הבעייתית מחלחלת גם לחייו הפרטיים של הכוכב, שמתקשה לפרגן לזוגיות של אחותו הצעירה, רפאלה.

רפאלה, שכידוע נחשבת לקרובה מאוד לניימאר, חשפה לאחרונה במסיבת יום ההולדת שלה את בן זוגה החדש-ישן, גבריאל ברבוסה הידוע בכינויו "גביגול". כזכור, חלוצה של פלמנגו ונבחרת ברזיל יוצא עם רפאלה לסירוגין מאז 2015, אך בשנת 2017 הוא נפרד ממנה ובדצמבר האחרון סיפרנו לכם כי חידשו את מערכת היחסים שלהם. בסוף השבוע האחרון חגגה אחותו של הכדורגלן המגה מפורסם  26 והחליטה לחשוף באופן רשמי את החצי השני שלה קבל עם ואינסטגרם.

רפאלה שיתפה את מיליוני העוקבים שלה בתמונה ראשונה עם הברזילאי וכתבה: "אהבה היא טירוף, ולכל טירוף יש סיבה". ניימאר, שמגיב לה על כל תמונה, החליט שלא לפרגן ושמר על שתיקה. בסביבתו הסבירו: "הוא לא אוהב את העובדה שגביגול מסתבלט על זה שהוא "הביא" את אחותו של חבר ומדבר בזלזול. מסתבר שהוא אומר את זה לאנשים והדברים מגיעים לניימאר, שלא מצליח להבין איך הוא לא עוקב אחרי מישהי שהוא יוצא איתה כבר מספר שנים". ואכן, הכדורגלן עוקב אך ורק אחרי החנות האינטרנטית של עצמו ולא אחרי בת הזוג שלו. לגיטימי? 

מבחינתו ניימאר זה ממש לא לגיטימי, במיוחד לא לאור העבר המשותף שלהם. בעבר דווח שחתול שחור עבר בין שני הכדורגלנים הברזילאים שרבו לאחר שגביגול עזב את אחותו של ניימאר לפני כחמש שנים. לראייה, ניימאר שיתף בעבר סטורי בו הוא מצולם וברקע תמונה של נבחרת ברזיל חוגגת את ניצחונה במשחקים האולימפיים בריו דה ז'נרו 2016 כשפניו של גביגול היו מכוסות בדף לבן. באופן הזוי, רפאלה גם לא עוקבת אחרי בת הזוג החדשה של ניימאר, ברונה ביאנקרדי, ואילו אחרי ברונה מרקוזין, האקסית המיתולוגית, דווקא כן. מישהו יכול לעשות לנו סדר בבלאגן הזה?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי