רמי גרשון לא יכול לחכות: נטע אלחמסטר חושפת את "הסוד הגדול"

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | גיל חיון

לאחר שקצת נעלמה בחודשים האחרונים, אשתו של בלם מכבי חיפה חזרה ובענק עם עסק חדש שיושק ממש בקרוב. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

כמה התגעגעתם לנטע אלחמיסטר? אשת הכדורגלן הכי מפורסמת בישראל נכנסה בסערה אל חיינו בסערה לפני שנים כשפרצה את גבולות האינסטגרם. לאחר שסימנה וי וכבשה את הרשת החברתית בכל קנה מידה אפשרי, הפכה לדוגמנית מבוקשת שקוטפת קמפיינים בלי סוף, חביבת מדורי הרכילות ומעל הכל, אשת עסקים ממולחת המנהלת את אימפריית "bananhot", מותג בגדי הים המצליח שלה. כעת, אשתו רל רמי גרשון חושפת את הסוד הגדול עליו עמלה לאחרונה.

הסוד נחשף
הסוד נחשף | מסך, אינסטגרם

אלחמיסטר קצת נעלמה בתקופה האחרונה, מאז התפוצצה פרשת שי אביטל, הסוכן לשעבר שלה, אך הבטיחה לקהל העוקבים הענק שלה שזה למטרה טובה ושדברים חדשים נמצים בקנה. הבטיחה וקיימה. רגע לפני שהיא חוגגת 28 אביבים, חשפה נטע את "הסוד הגדול" שלה: "אני הכי מתרגשת בעולם סוף סוף לחשוף את הסוד הזה שעבדתי עליו כל כך הרבה זמן. כמה חיכיתי ועכשיו זה כבר ממש קרוב, עוד רגע זה קורה", הזמינה אשת הכדורגלן את קהל העוקבות שלה לעקוב אחרי העסק החדש שלה שנקרא "BY NETA", אותו תשיק ביום ראשון הבא.

ומה הבייבי החדש של אשת העסקים המובילה במכבי חיפה? ליין מיוחד של מוצרי שיזוף שיוצא בטיימינג מדוייק בדיוק לפני הקיץ הקרב. אלחמיסטר נשאלת על ידי העוקבים שלה באופן קבוע על צבע עורה השחום, והיא החליטה למצוא פיתרון שבעזרתו כולן יוכלו להיות שזופות ויפות ומבלי להיחשף לשמש. את כל הפרטים על המוצרים החדשים שלה היא תחשוף בקרוב בדף האינסטגרם החדש שפתחה. בינתיים, הבעל המפרגן שלה לא יכול לחכות. "אהובתי המלכה, בעזרת השם שרק תצליחי, מגיע לך על כל העבודה הקשה!", כתב גרשון לאשתו שלא מפסיקה להפתיע. המדור כבר מכין את הביקיני. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי