"הבוזגלוס" הפסידו בטקס פרסי הטלוויזיה, יעקב בוזגלו עזב את המקום

יעקב וחני בוזגלו לא נשארו בטקס אחרי ש"הבוזגלוס" הפסידו ל"חתונה ממבט ראשון". משדר ליגת האלופות זכה, בערוץ הספורט הקדישו ההישג למודי בר און: "אתה נלחם ולא מוותר"

(גודל טקסט)

יעקב בוזגלו ואשתו חני הגיעו היום (חמישי) לטקס פרסי הטלוויזיה, וכשגילו שהתוכנית "הבוזגלוס" בהשתתפותם הפסידה ל"חתונה ממבט ראשון" בקטגוריית הדוקו-ריאליטי – יעקב ואשתו פשוט קמו ויצאו מהאולם. תוכניות נוספות שהיו מועמדות לפרס הן "יס מן", "מחוברים" ו"תנו לעבוד".

"ברגע שלא זכיתי ברחתי", הסביר יעקב בוזגלו את המהלך שלו לאתר "מאקו", וניסה לנתח מדוע התוכנית שבהשתתפותו לא זכתה: "גם כשמאור היה משחק כדורגל והיו מחליפים אותו הייתי קם והולך … אין ספק שאני אדם של מצוינות, ואנחנו באים כל שנה, אפילו בהרכב מלא… אותי לא מעניינת האקדמיה… יכול להיות שאנחנו לא מקושרים, או לא מחפשים הטבות, אנחנו מאחורי הקלעים כי אנחנו לא שחקנים וזו נקודה מאוד משמעותית".

מאור בוזגלו מודיע על פרישה מכדורגל, לידו אביו יעקב בוזגלו
גם במשחקים של מאור הוא היה קם והולך. יעקב בוזגלו | ניב אהרונסון
מודי בראון
רק בריאות. מודי | ניר פקין

רגע נוגע ללב נוסף התרחש בהענקת פרס תכנית הספורט לאולפן ליגת האלופות של ערוץ הספורט. חן לוינקרון, עורך התכנית, התייחס לאשפוזו של מודי בר און, שמנע ממנו להגיע לטקס. "מודי, אתה בגמר ליגת האלופות של החיים שלך. אתה נלחם ולא מוותר. הניצחון שלך יהיה כשנעמוד כולנו על הבמה הזאת בשנה הבאה". לפני כחודשיים, כזכור, בית החולים איכילוב אישר כי בר און מתמודד עם מחלת הסרטן ומאושפז במחלקה האונקולוגית. תוכניות נוספות שהיו מועמדות הן אולפן יורו 2020, חדשות הספורט, חמישיות וריאדה אל חמיסה.