בעקבות הפיגוע בחדרה: הצעד הדרמטי של משפחת בוזגלו

אסי בוזגלו | נוי דקל

אחרי ששני לוחמי מג"ב נרצחו וחמישה אנשים נפצעו, אסי ועדי בוזגלו הודיעו כי הם נאלצו לקבל החלטה "קשה": "עלק עם חופשי בארצנו"

(גודל טקסט)

אסי ועדי בוזגלו לא נותרו אדישים לאירוע הטרור האכזרי שפקד אתמול (ראשון) את העיר חדרה ובו נרצחו שני לוחמי מג"ב וחמישה אנשים נפצעו. אסי שיתף את עוקביו באינסטגרם כי הוא חושש לשלוח את בתו אייר לטיול שנתי שהיה אמור להיערך היום במסגרת בית הספר והסביר מדוע.

אסי כתב: "מציאות הזויה! אייר הייתה אמורה לצאת לטיול שנתי היום, אבל אני ועדי קיבלנו החלטה "קשה" והיינו צריכים להסביר לה את המשמעויות של לצאת לטיול שנתי בתקופה כזאת! מיותר לציין שהיו אמורים להיות רק 2 מאבטחים על 8 כיתות פלוס מורים. נכון לעכשיו משרד החינוך לא יכול לתת מענה, בעיקר בגלל שזה מהיום למחר. מזל שיש לי ילדה שגם מבינה עניין וקיבלה את זה בבגרות! אבל יותר הזוי שזאת המציאות שבה אנחנו חיים!!! קיבינמט, תתעוררו!!!".

עדי כתבה: "עד מתי אלוהיי? ליבי עם המשפחות. לא ניתן לשאת את הכאב. עלק להיות עם חופשי בארצנו. הגעתי למצב שאני מפחדת לצאת עם פוקר לסיבוב. לפחד במדינה שלנו? אני שתמיד חינכתי את הילדים שלי להיות עצמאיים, פתאום מפחדת שהם ייצאו מהבית? איפה הענישה?"

הסטורי שהעלה אסי בוזגלו
הסטורי שהעלה אסי בוזגלו | מסך, אינסטגרם
הסטורי של עדי בוזגלו
הסטורי של עדי בוזגלו | מסך, אינסטגרם
הסטורי של עדי בוזגלו
הסטורי של עדי בוזגלו | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי