אשתו של שחקן מכבי חיפה במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה

ראש הממשלה נפתלי בנט | RONEN ZVULUN/POOL/AFP via Getty Images

אחרי הפיגוע המזעזע בחדרה, בת הזוג של רז מאיר פירסמה סטורי נוקב והפנתה אצבע מאשימה אל עבר נפתלי בנט: "בושה לכל מי שהצביע לו". גם מירן בוזגלו תקפה: "עד מתי מחבלים יקבלו פרסים בכלא הישראלי?"

(גודל טקסט)

בבוקר שאחרי הפיגוע הקשה בחדרה, שהוציאו לפועל אתמול (ראשון) שני מחבלים תושבי אום אל פאחם, מדינת ישראל כואבת ומתקשה לעכל. אחרי ששחקני ליגת העל הביעו את דעתם ברשתות החברתיות, גם הנשים של חלק מהכדורגלנים ניצלו את הפלטפורמה והחליטו לפרוק את שעל ליבן.

נוי ביבי, אשתו של מגן מכבי חיפה רז מאיר, כתבה: "בושה גדולה למדינת ישראל על אלפי חפים מפשע שנרצחים ברחובות, לא רק בגלל שהם יהודים אלא גם בגלל הלגיטימציה שהממשלה נותנת על התנאים שהמחבלים מקבלים. הם בעצמם יודעים שחייהם לא שווים דבר ומוכנים למות בפיגועים. למה אין במדינה יהודית אחת קטנה עונש מוות על פעולת טרור? למה אין עונש קולקטיבי לכל המשפחות של המחבלים ולכל הכפרים שהם מגיעים מהם? ממה המדינה מפחדת? מה יכול להיות יותר גרוע מזה? מעוד ילדה שנרצחה, מעוד משפחה שמתפרקת. בושה גדולה למדינה שאני חיה בה. בושה גדולה לראש הממשלה שלא לוקח אחריות ובושה לכל מי שהצביע לו".

מירן בוזגלו, אשתו של מאור: "גם אתם מפחדים כמוני? גם אתם מרגישים שאין כאן ביטחון? ללכת לתדלק, לחכות בתחנת אוטובוס, ללכת לקנות בגדים – פעולות הכי בסיסיות שאנשים עשו ולא חזרו הביתה! ממשלת ישראל, תתעוררי! עד מתי מחבלים יקבלו פרסים בכלא הישראלי? עד מתי יקלו בעונשים שלהם ושל המשפחות שלהם? מה צריך לקרות כדי שהדבר הזה ייפסק? כמה עוד אזרחי מדינת ישראל חפים מפשע צריכים לשלם בחייהם? משפחות שלמות מתרסקות! מתי תתחילו לתת את הדין? איפה ההרעתה? ויפה שעה אחת קודם! תחזירו לנו את הגב כי אנחנו נופלים".

גיל, אשתו של רועי קהת, שיתפנה את הסטורי שהעלתה נוי ביבי וכתבה: "כואב, פשוט כואב בלב. אזרחים ישראלים! תעודת זהות כחולה למחבלים, זה לא נתפס! באיזה מציאות הטרוריסט הזה ריצה את עונשו בכלא ושוחרר לחופשי במדינה הזו? עד מתי הטמטום? שמישהו יתעורר פה כבר".

הסטורי של נוי ביבי
הסטורי של נוי ביבי | מסך, אינסטגרם
הסטורי של מירן בוזגלו
הסטורי של מירן בוזגלו | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי