אשתו של איתי שכטר קוראת לפעולה קיצונית: "אני מרגישה בהזייה"

ליז שכטר, איתי שכטר | אינסטגרם

אחרי הפיגוע המזעזע שהתרחש בבני ברק, ליז החליטה לפרוק את שעל ליבה וזעקה: "אנחנו צריכים לחשוש לצאת לרחובות שלא ירצחו אותנו? במדינה שלנו? תתאפסו על עצמכם ותעצרו את הטרור הזה אחת ולתמיד"

(גודל טקסט)

אחרי ששישה בני אדם נרצחו בשני פיגועים מזעזעים בבאר שבע ובחדרה, אתמול (שלישי) נרצחו חמישה נוספים בפיגוע ירי מחריד בני ברק וישראל נמצאת בעיצומו של גל טרור שכמוהו היא לא ידעה זמן רב. בזמן ששחקני נבחרת ישראל זועקים וקוראים לראש הממשלה נפלתי בנט להגיב בעוצמה, גם אשתו של איתי שכטר מהפועל באר שבע, ליז, הביעה דעה נחרצת באמצעות האינסטגרם וקראה למקבלי ההחלטות לפעול באופן מיידי על מנת להשיב את השקט לאזרחים.

ליז הנסערת כתבה: "די, כמה אפשר לספוג? הלב נשבר! אנשים נרצחים ברחובות ולא עושים פה שום דבר קיצוני! תתעוררו, מה קורה פה? אנחנו צריכים לחשוש לצאת לרחובות שלא ירצחו אותנו? במדינה שלנו? ראש הממשלה ושר הביטחון מתנגדים להריסת בתי מחבלים עם אזרחות ישראלית? זה אמיתי? אני פשוט מרגישה בהזייה. תתאפסו על עצמכם ותעצרו את הטרור הזה אחת ולתמיד.

"אנחנו זועקים לביטחון! אנחנו זועקים להרתעה! אנחנו רוצים להיות חופשיים בארצנו. סליחה מכל הקורבנות שנרצחו על ידי רשעים. סליחה מכם שאנחנו אלו שמגשימים את החלומות. הפנטזיה שלהם היא למות כדי לפגוש את הבתולות המדומיינות שלהם למעלה. במידה והם נשארים בחיים, הם נשלחים לנוח קצת בכלא. לומדים, אוכלים ונהנים להם על חשבון המדינה. ימים לא פשוטים עוברים על כולנו ובטח על אותן משפחות שאיבדו את היקר להן מכל. יהי זכרם ברוך", סיכמה שכטר.

קורל סימנוביץ', אשתו של סרג'י רוברטו מברצלונה, כתבה: "בוקר שחור. שבוע שחור. מה יהיה? למה אנחנו צריכים לחיות תחת פחד? באירופה אנחנו יוצאי הדופן, אלה שחושבים פעמיים אם לומר שהם ישראלים. אבל במדינה שלנו? למה?"

הסטורי של ליז שכטר
WhatsApp Image 2022-03-30 at הסטורי של ליז שכטר | מסך, אינסטגרם
הסטורי של קורל סימנוביץ'
הסטורי של קורל סימנוביץ' | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי