רגע מצמרר ומפתיע: הקהל הריע, האנדרטייקר פרץ בדמעות

אנדרטייקר מתאבק WWE | צילום מסך, טוויטר

אוהדי ה-WWE נפרדו מהדמות האגדית והריעו לו ממושכות אחרי הכניסה להיכל התהילה, האנדרטייקר לא הצליח לדבר מרוב התרגשות. וינס מקמהון: "הגדול בהיסטוריה"

(גודל טקסט)

"האנדרטייקר", אחד המתאבקים הכי מוכרים ומפורסמים בתולדות ה-WWE, כבר הכריז ביוני 2020 על פרישה מהיאבקות, ולכולם בענף היה ברור שהוא ייכנס להיכלת התהילה של הענף, רק השאלה מתי. בסוף השבוע, אחרי שהוכרזה כניסתו להיכל התהילה, האנדרטייקר הגיע לאירוע בטקסס, והתקבל באהבה גדולה והערכה.

"האנדרטייקר", הלא הוא הקברן, הוא למעשה מארק קלאוויי בן ה-57. הוא ניסה לתת נאום תודה, אבל מרוב התרגשות לא הצליח לדבר. הקהל הנרגש לא הפסיק להריע לדמות האגדית, ובמשך שש דקות הוא לא הוציא מילה.

הקהל נעמד על רגליו ומחא כפיים ללא הפסקה, והאנדרטייקר נראה מזיל דמעה. הצופים באמריקן איירליין סנטר צעקו "מגיע לך", תודה לך טייקר" – כשהם מלאי הערכה לדמות שהגה יו"ר ה-WWE וינס מקמהון. "אנחנו מדברים על הסופרסטאר הכי גדול בתולדות ה-WWE", אמר מקמהון.

האנדרטייקר אמר: "במשך שלושים שנה הכרתי אותי בתור האנדרטייקר, 'The Phenom', האיש המת, נוטל הנשמות, אבל הלילה אציג לכם את האיש שמאחורי הקלעים, את מארק קאלוויי, ועכשיו שהאנדרטייקר נכנס להיכל התהילה, אתם יכולים להיות בטוחים שאני אנוח… על משכבי". לאחר מכן הניח את הכובע על ראשו, ואמר: "אף פעם אל תגידו אף פעם", כשתזכורת על עשרות הפעמים שבהן האנדרטייקר חזר מהמתים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי