מאור, תיזהר: הבחור "החתיך ברמות" שריגש את מירן בוזגלו

מאור בוזגלו, מירן בוזגלו
מאור בוזגלו, מירן בוזגלו | מסך, אינסטגרם

מירן עשתה כל שביכולתה כדי לפגוש את הכוכב הטורקי אקין אקינוזוי: "נסענו שעה במיוחד, הייתי ממש בהתרגשות". ואיך מאור הגיב?

(גודל טקסט)

"אני רוצה לטוס לראות אותו, אשכרה חזרתי לגיל 16", כך הצהירה מירן בוזגלו בפני בעלה מאור בוזגלו, בקטע ששודר בתוכנית הריאליטי המשפחתית "הבוזגלוס 5". אשת הכדורגלן לשעבר שיתפה את הצופים בהתמכרות שלה לטלנובלה הטורקית "רוחות של אהבה" ובאהבה שלה לכוכב הראשי, השחקן הטורקי אקין אקינוזו, העונה לשם "מירן" בסדרה. תודו שזה הזוי. 

מירן החליטה להגשים את החלום, לפגוש את הכוכב האהוב עליה והייתה חדורת מטרה עד שהשיגה את מבוקשה. בסוף השבוע האחרון, היא ומאור טסו לאיסטנבול לנפוש ולהירגע קצת מהתקופה הלחוצה האחרונה בישראל, ופגשו את השחקן המפורסם שמירן כל כך אוהבת. "כשמירן הבת מרוצה מעצמה על זה שיצאה חדורת מטרה ולא וויתרה, עד שפגשה את מירן הבן! כפרה על מאור שזרם אגב, בסוף גם הוא הסכים איתי שהוא חתיך ברמות".

רק נזכיר שבסצנה מהבוזגלוס ששודרה לפני כשנה, כדורגלן העבר לא הבין על מה כל הרעש שעשתה אשתו סביב הטורקי, שאז הזכיר לו "קומקום". כעת, כשנפגשו פנים מול פנים, כתב בוזגלו: "אני, מירן והמעריצה שלו".

גברת בוזגלו סיפרה למדור על החוויה: "לא ויתרתי עד שהגענו למקום הנכון כדי לפגוש אותו, נסענו שעה והייתי ממש בהתרגשות". לסיום הרגע המרגש, שיתפה מירן (הבת) בחשבון האישי שלה את בעלה מתגרה בה בצחוק כשהוא משוטט באינסטגרם ואומר: "מה זה, כל הפצצות של המדינה עוקבות אחרי". מירן צחקה והשיבה לו: "מאמי, אני הולכת לאקין". מאור תיזהר, נראה לנו שהוא יישמח.

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | מסך, אינסטגרם
מירן בוזגלו
מירן בוזגלו | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי