וונדה איקרדי יודעת? הארוסה הלוהטת של מקסי לופס

מקסי לופס עם דניאלה כריסטיאנסון | אינסטגרם

תשע שנים אחרי שגרושתו בגדה בו עם מאורו איקרדי, כדורגלן העבר הארגנטינאי מתמסד פעם נוספת, הפעם עם דוגמנית בת 30 אותה הכיר בפרסומת של המעצב איב סאן לורן

(גודל טקסט)

על הזוג וונדה ומאורו איקרדי אתם לא מפסיקים לשמוע, ולא רק מאז פרשת הבגידה בין השניים שהסעירה את עולם הכדורגל בחודשים האחרונים אלא מאז ומתמיד, מהיום בו הכירו. כעת, הגיע תורו של הגרוש הכי נבגד בעולם לתפוס את אור הזרקורים, כדורגלן העבר, מקסי לופס. הארגנטינאי שחגג את יום הולדתו אמש (ראשון) חשף כי הוא עומד להציע נישואים לחברה הצעירה הפצצה שלו, הדוגמנית והיזמית דניאלה כריסטיאנסון.

למי מכם שאינו מעודכן, ב-2013, אשת הכדורגלן הארגנטינאית, שהייתה אז נשואה ללופס, גרמה לרעידת אדמה קשה, טלנובלה של ממש. כזכור, שני החלוצים שיחקו יחד בסמפדוריה, כאשר לופס לקח את בן ארצו הצעיר ממנו בתשע שנים תחת חסותו. איקרדי היה עם מקסי בכל מקום, גם מחוץ למגרש. הוא היה ממש בן בית אצל מקסי ואשתו וונדה נארה, להם שלושה בנים. תוך זמן קצר, האידיליה הזו התפוגגה ובנובמבר 2013 יצאה לאור הבגידה הגדולה. איקרדי ונארה פרסמו את דבר אהבתם בטוויטר וגרמו לסערה אדירה. 

לופס השבור טען כי עולמו חרב עליו, בעוד אשת הכדורגלן הפרובוקטיבית מיהרה להסביר שמקסי בגד בה עשרות פעמים לפני כן ואילו היא פצחה ברומן עם איקרדי רק לאחר שהחל הליך הגירושין. כמעט עשור עבר מאז, והנה הגיע תורו של לופס להמשיך הלאה באופן רשמי: אחרי שהתחתן עם וונדה ב-2008, והתגרש אחרי חמש שנות נישואין- בגיל 37 החליט חלוץ העבר שדניאלה היא האחת בשבילו. הוא החל לצאת איתה שנה אחרי הסקנדל הגדול, והיא זו שסיפרה על הכוונות של בן הזוג שלה להציע לה בקרוב מאד להתחתן כשהשיבה על שאלות העוקבים שלה באינסטגרם. 

בנוסף הצהירה דניאלה שהם גם יביאו ילדים נוספים יחד, בנוסף לשלושת הבנים שיש לו מוונדה. חלוצה לשעבר של ברצלונה פרש מכדורגל בשנה שעברה ומבחינתו עכשיו זה הזמן להתמסד שוב ולהרחיב את התא המשפחתי עם הדוגמנית השוויצרית המהממת שלו. היא בת 30, והייתה מי שהצליחה להשכיח את הבגידה הגדולה מלופס כשהתאהב בה כשהבחין בה מככבת בפרסומת של המעצב איב סאן לורן. מה שהכי מעניין בסיפור הזה, זה האם וונדה ומאורו יוזמנו לחתונה? אנחנו במדור מהמרים שפחות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי