"הוא חתיך, אבל לא ידעתי שיש לו אישה וילדים": הפצצה חושפת את הכדורגלן

אוריאנה מרזולי | אינסטגרם

אוריאנה מרזולי, כוכבת הריאליטי שהסעירה את ספרד, סיפקה כותרות ודיברה על שחקן שהתחיל איתה כשהיה בריאל מדריד: "גיליתי שיש לו אישה ובן, לא אלך עם מישה תפוס". וגם: שמות הכדורגלנים שצונזרו

(גודל טקסט)

כוכבת הריאליטי הוונצואלית, אוריאנה מרזולי, משתתפת בימים אלה בתוכנית 'משחק סלבריטי גמור', פורמט חדש המזכיר את 'האח הגדול', שם הצליחה לסחרר את ליבם של הספרדים שהתאהבו בה קשות. יש לה מיליוני עוקבים באינסטגרם ולוק מחשמל, ואחד התחביבים שלה לטענתה בין היתר הוא: "לכבוש גברים ולהחליף אותם בתדירות גבוהה וחשוב שיהיו שרמנטיים". 

בתוכנית הריאליטי הפופולרית, לנגד עיני כל חבריה לקבוצה, חשפה הפצצה בת ה-30 כי היא ניהלה שיחות עם כמה שחקני כדורגל מאד מפורסמים, ביניהם כמה מריאל מדריד, אחרים נשואים ואפילו עם ילדים (!). בקטע ששודר ופורסם באתר ה'טיקיטקאס' הספרדי ניתן לראות את אוריאנה מדברת בשיא הכנות מבלי לדעת להיות מודעת למצלמות, שם חשפה מקרים רבים של שחקנים מפורסמים שהתחילו איתה והיא זרמה איתם בשיחה, עם חלקם אף נפגשה אבל התגוננה והדגישה שלא שכבה עם אף שחקן "חשוב".

"לא שכבתי עם אף אחד חשוב. אם דיברתי עם כדורגלנים? כן, כי הם כתבו לי, אז מה אכפת לי. עם שניים מהם גם יצאתי והיה לי כיף. אבל אם אני לא מתאהבת, מה יש לי לעשות שם?", סיפרה כוכבת הריאליטי הפרובוקטיבית וחשפה מקרה אחד שהפתיע אותה: "היו הרבה שכתבו לי. אהבתי רק אחד חתיך מאוד שכתב לי כששיחק בריאל מדריד, אבל גיליתי מכמה חברים, מכיוון שאני לא עוקבת בכלל אחרי עולם הכדורגל, שיש לו אישה ובן. והוא צעיר, אה? יש לו חוצפה", המשיכה והסבירה מדוע לא זרמה לפגוש אותו: "אני שונאת להיכנס למשהו שכבר נעשה, אני לא אוהבת את זה ולא אלך עם מישהו תפוס", הוסיפה אוריאנה. 

הכוכבת מוונצואלה חשפה את שמותיהם של אותם כדורגלנים שכתבו לה אך בהפקת התוכנית צינזרו את השמות כדי לא לחטוף תביעה. "דיברתי עם זה ועם…", סיפרה אוריאנה כשלצערינו צפצוף מונע מאיתנו לדעת את זהותם של אותם שחקנים. "גם האיש השחור כתב לי, אתה יודע? זה מאיטליה. גם הוא נראה מצויין אבל לא ידעתי שיש לו אישה וילדים", הבהירה בסיום הקטע. בחודש נובמבר האחרון, אוריאנה ביקרה ביציע של סן סירו כדי לצפות במילאן-אינטר ושיתפה כמה סרטונים ותמונות מהאצטדיון האגדי. ומי יודע, אולי בעתיד נזכה לראות אותה צמודה לאיזה כדורגלן…

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי