כשלב ואינסטגרם נפגשים: זה מה שעשתה מירן בוזגלו עם 150 אלף שקל

מירן בוזגלו | אינסטגרם

יסמין בת השנתיים נספתה בשריפה, רכושה של משפחת בוקלטוב נשרף כליל ופרויקט גיוס המונים שנפתח ברשת לא חמק מעיניה של כוכבת "הבוזגלוס" שהחליטה לנצל את כוחה האדיר למען מטרה מבורכת

(גודל טקסט)

לפני קצת יותר משלושה שבועות, אסון גדול פקד את משפחת בוקלטוב מפתח תקווה כאשר בתם בת השנתיים, יסמין, נספתה בשריפה שפרצה בדירתם. בנוסף לאובדן הנורא מכל, גם כל רכוש המשפחה נשרף כליל והותיר אותם חסרי כל.

חברי המשפחה, שכנים, מכרים וגם בית ספר תורני בפתח תקוה יצאו למבצע גיוס המונים למען המשפחה, והבשורה כי הם "נותרו ללא כלום" הגיעה גם לאוזניה של מירן בוזגלו, כוכבת הבוזגלוס שאחריה עוקבים כמעט 400 אלף איש באינסטגרם ושהחליטה לנצל את הכוח האדיר של הרשת החברתית למען מטרה מבורכת.

הכל החל כשאשת הכדורגלן העלתה סטורי בו ביקשה להגיע לכבד את המשפחה בשבעה, וכשהבינה בוזגלו כי המשפחה גם זקוקה לתרומות, גייסה את העוקבים שלה על מנת לעזור למשפחה המתמודדת עם אובדן נוראי. מירן, בצעד מעורר תדהמה, הצליחה לגייס כ-150 אלף שקלים עבור משפחת בוקלטוב ואף דאגה להיות חלק מהתהליך של מציאת דירה חדשה, ריהוט, בגדים, צעצועים לילדים וכל דבר שהיה לה חסר. 

אפילו דירה חדשה נמצאה. בוזגלו מתעדת |

אתמול (שני) ביקרה בוזגלו בדירה החדשה עם האנשים הקרובים למשפחה שעבורם גברת בוזגלו היא 'מלאך' בזכות המעשה שלה, ויחד הם הכינו את הבית החדש לקראת כניסתה המשפחה. מירן שיתפה את העוקבים וכתבה להם: "תראו מה עשיתם בשבילם, זה בזכות התרומות שלכם. אחרי שבועיים מפרכים, ברוך השם אנחנו בארגונים האחרונים לפני הכניסה – כמה חיכינו".

העוקבים הנרגשים ביקשו שתמשיך לשתף ורצו לראות את תגובת ההורים שייכנסו לבית החדש שארגנה להם הכוכבת: "אני מתעדת ומשתפת בכל התהליך ואראה לכם את התגובה של המשפחה כשתיכנס הביתה", הבטיחה בוזגלו וסיפקה דוגמה טובה נוספת לניצול מקסימלי של כוחה של הרשת החברתית – כשלב ואינסטגרם נפגשים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי