כדורגלן? נטע אלחמיסטר שידכה לחברה הכי טובה

נטע אלחמיסטר עם נועה בני | אינסטגרם

לאשתו של שחקן מכבי חיפה רמי גרשון שמור מקום בגן עדן: השותפה שלה נועה בני סיפרה ל"ישראל בידור" שנטע שידכה לה את בן זוגה הנוכחי - במי מדובר? לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

לא שחשבנו אחרת, אבל עכשיו זה רשמי: לנטע אלחמיסטר שמור מקום בגן עדן, ולא בגלל שהיא נראית כמו מלאך. אמש (רביעי) אשת הכדורגלן ושותפתה למותג בגדי הים "בננהוט", נועה בני, הציגו את קולקציית קיץ 2022 בשבוע האופנה בנמל תל אביב, ושם סיפרו בריאיון ל"ישראל בידור" פרט מעניין במיוחד – מסתבר שאלחמיסטר שידכה לבני את בן זוגה הנוכחי.

"אני בזוגיות שנטע שידכה לי. מה פתאום מפורסם, הוא אנונימי לחלוטין", סיפרה בני. אז לא, לא מדובר באחד מחבריו לחדר ההלבשה של רמי גרשון במכבי חיפה, או בכלל בכדורגלן, מה שהיה גורם למדור לפנטז על כניסתה של הבסטי של נטע לעולמן של נשות הכדורגלנים. השתיים, כזכור, מכירות הרבה שנים אחורה, שתיהן גדלו בראשון לציון, התחברו והקימו יחד את אימפריית בגדי הים. בתצוגה אתמול הן חשפו את שיתוף הפעולה של המותג עם המאיירת הבינלאומית טליה צורף, עם יצירת NFT משותפת שהיא עיצבה בהשראת קולקציית בגדי הים של נטע את נועה.

על הדרך אלחמיסטר ובני גם עשו מצווה לקראת חג הפסח, מאחר שכל ההכנסות ממכירת היצירה ילכו ל"קרן אימהות על שם פינצי מור", עמותה המממנת חוגים לילדים של אימהות חד הוריות בדרום תל אביב. שחקנה של אלופת המדינה ובעלה של נטע הגיע להרים, וישב בשורה הראשונה לצד סוכנו דודו דהן, ותומר אלוף שהוא בן זוגה של גיסתו ספיר אלחמיסטר, שגם צעדה בעצמה על המסלול. בקיצור, אלחמיסטר בעלת 1.7 מיליון העוקבים באינסטגרם היא לא רק מעצמה עסקית, אלא גם כעת אוחזת בטייטל: שדכנית.

שידכה לה את בן הזוג. נטע ונועה | אור גפן
ישב בשורה הראשונה, נטע ורמי | אור גפן
נטע ונועה עם המאיירת טליה צורף | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי