נחשף הקשר בין אלברו מוראטה לבר רפאלי

אלברו מוראטה, בר רפאלי
אלברו מוראטה, בר רפאלי | פרטי

הדוגמנית הכי מפורסמת בישראל המריאה למדריד, שם היא שימשה כפרזנטורית של אשתו של חלוץ יובנטוס. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

ישראל וספרד על המפה. תופתעו לגלות, אבל המדור מצא קשר בין אלברו מוראטה לדוגמנית הכי מפורסמת בישראל, בר רפאלי. לפני מספר חודשים, אליס קאמפלו, החצי השני של חלוץ יובנטוס החליטה שהיפייפיה הישראלית חייבת להיות קשורה למותג שלה והחליט לשכור את שירותיה.

בר טסה למדריד עבור הצילומים של masqmai, מותג הטיפוח והאיפור המצליח של אליס, ואת התיעוד לכך היה ניתן לראות ב'רפאליז', תוכנית הריאליטי של בר ומשפחתה ששודרה ממש לאחרונה. ממש לא פלא שאליס החליטה לבחור בפנים הכי יפות בישראל, והיא שילוב לא רק של יופי, אלא גם של 3.3 מיליון עוקבים באינסטגרם מכל העולם, כך שהיא הבחירה המושלמת. 

"מאוהבת בקולקציית האיפור של מסקמאיי" כתבה בר באינסטגרם והוסיפה "גאה בך ילדה" לצד תיוג של אשתו של מוראטה. מי שהתלהבה מהקשר בין השתיים הייתה האקסית של אחיה של בר, קורל סימנוביץ' שבמקרה מכירה גם אותה וגם את אליס בתור אשת כדורגלן מדופלמת. קורל "אהבה את זה" מאד ותייגה את בר ואליס בתגובות. גם לרפאלי וגם לקאמפלו יש לא מעט במשותף – שתיהן דוגמניות ונשות עסקים בעלות מותגים משל עצמן, ושתיהן אימהות לשלושה, בר עם שתי בנות ובן ואילו אליס עם שלושה בנים שהם דור ההמשך לאביהם החלוץ המדופלם. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי