טוויסט בעלילה: הקריירה החדשה של מאור בוזגלו

מאור בוזגלו | ניב אהרונסון

אחרי 20 שנה ככדורגלן, שחקן העבר הכריז רשמית כי הקריירה המקצועית שלו בתור דיג'יי יוצאת לדרך והציג את התוצר המוסיקלי הראשון שלו: "חלום שאני שואף להגשים". אז מתי תוכלו לרקוד לצליליו?

(גודל טקסט)

"המסע שלי התחיל לפני 20 שנה על מגרש קט רגל ישן בירושלים. שם על אספלט רעוע, התאהבתי בכדור. אהבה שהולכת איתי עד היום והיא חלק בלתי נפרד מסיפור חיי", כך כתב מאור בוזגלו וריגש 412 אלף עוקבים אדוקים באינסטגרם. כדורגלן העבר שיתף את אלפי האוהדים והמעריצים שלו ברשת החברתית בהזדמנות שקיבל ובדלת החדשה שנפתחה בחייו. 

בוזגלו בן ה-34 העלה וידאו בו הוא מנגן על העמדה שלו באמצע איצטדיון וחשף את היצירה הראשונה שלו במסגרת הקריירה החדשה שלו כדי ג'יי. "הקריירה המקצועית שלי שהתחילה בעולם הספורט מקבלת טוויסט לעולם המוסיקה האלקטרונית שזה חלום שאני שואף להגשים וזה התוצר המוסיקלי הראשון שלי"' כתב על גבי הסרטון שעשה למדור חשק לרקוד. 

בקרוב תוכלו בעצמכם לרקוד וליהנות מסשנים שיינגן שחקן העבר מאחר ויש לו כבר מספר הופעות סגורות קדימה ונראה שכמו בקריירה כשחקן פעיל, גם כאן הוא נכנס לזה "אול אין". חוץ מזה, במסגרת היותו שגריר של "אדידס ישראל", בוזגלו משתתף באתגר המונדיאל של המותג ביחד עם כוכבה של מכבי חיפה, צ'רון שרי, והשניים מבקשים מהעוקבים לצלם את עצמם מקפיצים כדור תוך כדי שמציגים את היכולת שלהם. מי שיקבל הכי הרבה לייקים, יזכה בכדור של מונדיאל 2022.

עוד באותו נושא: מאור בוזגלו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי