הצליחו לכסות את העלויות? דייויד בקהאם קנה לבנו מתנה מטורפת לחתונה

דייויד בקהאם, ברוקלין בקהאם
דייויד בקהאם, ברוקלין בקהאם | מסך, אינסטגרם

כדורגלן העבר האגדי הציב רף גבוה מאוד ופינק את בנו ברוקלין במתנה יוקרתית שלא רואים כל יום. כמה זה עלה לו? לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

ברוקלין בקהאם, בנם של דייויד ו-ויקטוריה, התחתן ביום שבת עם השחקנית המיליארדרית ניקולה פלץ, באירוע יוקרתי שעלה שלושה מיליון יורו ונערך באחוזה של משפחתה בפלורידה שהשווי שלה מוערך 92 מיליון יורו. אם לא הסתחררתם מהסכומים המטורפים של החגיגה הנוצצת, כעת אפשר לספר איזו מתנת חתונה מטורפת הוריו המפורסמים של הנשוי הטרי העניקו לו.

מדובר על מכונית חשמלית של יצרנית רכבי היוקרה, יגואר XK140 משנת 1954, שהשווי שלה הוא לא פחות מחצי מיליון דולר. כנראה שזה הרף כשהבן שלכם מתחתן עם הבת של המיליארדר היהודי נלסון פלץ, שהונו מוערך ב-1.6 מיליארד דולר. "המכונית יוצאת הדופן הזו היא המתנה המושלמת לבנם ברוקלין ולאשתו, ניקולה, ביום חתונתם. מכל בחינה אפשרית היגואר הקלאסית הזאת של Lunaz מסמלת עתיד מזהיר וחיובי", אמר דייוויד לורנץ, מייסד ומנכ"ל החברה.

רק נזכיר שחברות, כבוד ואמינות הם דברים שלא ניתן לקנות בכסף, וחשובים בהרבה. בכל אופן, הרכב החדש וההיסטרי של בני הזוג כיכב ביום חתונתם, כאשר דיוויד ו-ויקטוריה הגיעו כשהם נוהגים בו לאירוע הנוצץ, רגע לפני שמסרו אותו לנשואים הטריים. למקרה ששכחתם, לכדורגלן העבר ולאשתו יש עוד שלושה ילדים אחרי ברוקלין הבכור, מה שאומר שצריך לפחות עוד כמה מיליונים בצד על מנת להפיק את החתונה ולקנות מתנה בסדר גודל כזה. לא שזו אמורה להיות בעיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי