שווה להיות "קוסם": לא תאמינו כמה שווה הרכב החדש של ברקוביץ'

אייל ברקוביץ' | קובי אליהו

כדורגלן העבר קיבל מחברת סובארו מתנה מפנקת לרגל יום הולדתו ה-50 שחל בתחילת חודש אפריל. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

בסוף שנת 2019 החל כדורגלן העבר אייל ברקוביץ' את מערכת היחסים עם חברת "סובארו" והוביל את קמפיין הרכב שפתח את שנת 2020, כשעבור הג'וב בו זכה קיבל סכום מאוד מכובד של מאות אלפי שקלים. מאז ועד היום ברקו משמש כפרזנטור של יצרנית הרכב היפנית, ולכבוד היום המיוחד שלו בשנה, החברים ב"סובארו" ישראל דאגו לו למתנה מטורפת לרגל חגיגות היובל. 

כזכור, ב-2 באפריל חגג "הקוסם" את יום הולדתו ה-50 והחגיגות היו בהתאם לגיל החגיגי. כמעט שבוע וחצי חלפו מאז יום ההולדת של מגיש הטלוויזיה והיום (רביעי), רגע לפני חג הפסח, שיתף ברקו את אלפי העוקבים שלו במתנה כנראה הכי שווה שקיבל לכבוד החלפת הקידומת – סובארו איבולטיס שחורה ונוצצת, הדגם הגדול והמרווח ביותר המביא את היתרונות המסורתיים של רכב פנאי גדול ובניחוח אמריקאי. "סובארו דאגו לכבוד היום הולדת לרכב חדש", כתב ברקו הנרגש. 

המתנה השווה שקיבל כדורגלן העבר לכבוד החלפת הקידומת מוערכת בשווי של למעלה מ- 300 אלף שקלים וזה מבלי לכלול תוספות. כשאתה מותג כדורגל ואחד האנשים המושמעים ברדיו ובטלוויזיה, ללא ספק משתלם להעניק לך מתנה בסדר גודל כזה. הרכב החדש יעניק למשפחת ברקוביץ' חוויית נסיעה ברמת מחלקה ראשונה ובטיחות חסרת פשרות בזכות מערכת הבטיחות המתקדמת בעולם. עד כה נהג ברקו על רכב ספורט מסוג מזראטי גיבלי, עם מנוע טורבו בנזין V6 בנפח 3.0 ליטר עם 350 כ"ס ותיבת 8 הילוכים – עליה שילם כ-650,000 שקלים.

אייל ברקוביץ' עם הרכב החדש
אייל ברקוביץ' עם הרכב החדש | מסך, אינסטגרם
ברקו התפנק לכבוד יום הולדתו ה-50
ברקו התפנק לכבוד יום הולדתו ה-50 | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי