החליטו להיחשף: הכירו את החדשה של כוכב נבחרת ישראל

דנה צבאג
דנה צבאג | מסך, אינסטגרם

אחרי כחודשיים של זוגיות, דור פרץ ודנה צבאג "יצאו מהארון" והעלו תמונה משותפת ראשונה. לירון שרון עם הפרטים המלאים על הזוג ההורס

(גודל טקסט)

הנה ידיעה שחיכינו לספר לכם כבר הרבה זמן. הליגיונר שלנו באיטליה, דור פרץ, ובת הזוג החדשה שלו דנה צבאג, סוף סוף "יצאו מהארון" וחגגו את הזוגיות שלהם קבל עם ואינסטגרם. כזכור, בחודש יולי האחרון, רגע אחרי שעשה את המעבר ממכבי תל אביב לוונציה, סיפרנו לכם על הרומן שהיה לו עם הדוגמנית דיאן שוורץ, אבל המרחק לא איפשר לקשר להחזיק מאמץ, ומאז האקסית המיתולוגית שלו, שלי מזור, עוד לא יצא לנו לספר על זוגיות של ממש בחייו של הקשר האחורי, עד לרגע זה כמובן. 

דנה של דור היא דוגמנית בת 25, במקור מרמת גן, אך בחודשים האחרונים מנהלת זוגיות עם פרץ וחיה את חיי אשת הליגיונר בארץ המגף. בארץ היא כיכבה בשלל קמפיינים כולל אחד לשמלות כלה, אבל נראה שמאז שהחל בן הזוג שלה את הקריירה שלו מעבר לים, היא צמודה אליו חזק ותומכת בו. לראייה- דנה לא שיתפה פוסט מאז חודש ספטמבר 2021. את התמונה הראשונה עם בן הזוג שלה, העלתה במהלך סוף השבוע לסטורי שלה וצירפה לב. 

אשת הכדורגלן היפה אף התחברה עם נשים נוספות מהקבוצה של החצי השני שלה שיתפה בילוי משותף עם מריה, אשתו של שוערה הברזילאי של פיזה, ברונו ברטינטו – ויחד יצאו למסעדה שווה לדאבל דייט. היא לא רק דוגמנית אלא גם אצנית. כן, קראתם נכון. לפני שנתיים השתתפה במרתון תל אביב, אז רצה מרחק של 21 קילומטרים וצלחה את חצי המרתון הראשון שלה. אז האם כבר כדאי לכם לשנן את השם דורדנה? המדור בטוח שחד משמעית כן, כי הזוג הזה נראה לנו רציני במיוחד.

דור פרץ, דנה צבאג
דור פרץ, דנה צבאג | מסך, אינסטגרם
דנה צבאג
דנה צבאג | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי