עבדה וביטון, שימו לב: סנופ דוג מארגן לכם "מסיבה שלא תשכחו"

play
ליאל עבדה, ניר ביטון, סנופ דוג | מערכת וואלה! NEWS, Craig Williamson - SNS Group, Rodin Eckenroth, Getty Imagres
ביטון ועבדה שיחקו, סלטיק הפסידה והודחה מהקונפרנס ליג 01:56

הראפר האמריקאי, שאוהד את סלטיק בה משחקים צמד הישראלים, הבטיח כי אם הקבוצה תזכה באליפות סקוטלנד הוא יממן את הערב החגיגי: "כל מה שירצו יהיה על חשבוני"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

אחרי ניצחון החוץ על היריבה הגדולה ריינג'רס לפני שבועיים, סלטיק קרובה מאוד להחזרת האליפות בסקוטלנד אחרי איבוד התואר בשנה שעברה. הקבוצה של ניר ביטון וליאל עבדה מובילה את הטבלה בפער של שש נקודות על פני ריינג'רס, כאשר נותרו עוד חמישה מחזורים לסיום ומפגש ישיר אחד בין הקבוצות, שייערך בסלטיק פארק.

אם שני הליגיונרים אכן יצליחו לשמור על היתרון בפסגה ולזכות באליפות, תצפה להם הפתעה גדולה במיוחד מכיוון מאוד לא צפוי. הראפר האמריקאי בן ה-50, סנופ דוג, הודיע כי הוא מתכוון לארגן מסיבה לכל שחקני הקבוצה אם יזכו באליפות, כאשר הוא גם מבטיח לכסות את כל העלויות. הראפר, שלא הסתיר את האהבה שלו לכדורגל, הפך לאוהד הקבוצה הסקוטית מאז שצולם עם חולצה של הקבוצה אי שם ב-2005.

"הם עדיין לא שם, אבל אחרי הניצחון נגד ריינג'רס הם בדרך לאליפות", אמר סנופ דוג על סלטיק, "עדיין לא הזמנתי כרטיס טיסה, אבל תהיו בטוחים שברגע שהם יזכו באליפות אני אהיה על המטוס לגלאזגו. זה יהיה לילה שאותו השחקנים לא ישכחו, כל מה שהם ירצו לעשות יהיה על חשבוני".

אז היכן בגלאזו תתקיים המסיבה? לראפר כבר יש רעיון: "אני אוהב אוכל הודי ותמיד אוכל את הקארי הכי טוב כשאני בבריטניה, אז אם יש מסעדות הודיות טובות בגלאזגו, אנחנו יכולים להתחיל משם ואני אשכור את המקום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי