מירן בוזגלו "קיבלה הצעה" להצטלם בעירום, והדהימה את כולם

מירן בוזגלו | אינסטגרם

אשתו של מאור פתחה את השאלות באינסטגרם ואחד העוקבים "הציע" לה סכום עתק, אך היא סירבה בנימוס ומיהרה לנדב את בעלה. וגם: כיצד היא מתמודדת עם העובדה שהוא עובד עד השעות הקטנות של הלילה?

(גודל טקסט)

כסף קונה הכל? ממש לא בטוח. מירן בוזגלו החליטה לענות אתמול (ראשון) לשאלות העוקבים באינסטגרם וסיפקה תשובה אחת מעניינת במיוחד, כאשר אחד העוקבים שלה תהה אם היא הייתה מוכנה להצטלם בעירום תמורת סכום גבוה במיוחד.

"מיליון דולר להצטלם בעירום ביחד עם מאור, לוקחת?", נשאלה מירן, שדחתה את "ההצעה" על הסף ומיהרה לנדב את בעלה תמורת מחצית מהסכום. "חצי מיליון, תיקח את מאור לבד, הוא נראה לי יזרום. אני אוותר, תודה", השיבה כוכבת "הבוזגלוס".

כזכור, בימים אלו מירן, שהתאהבה בעולם היוגה ויצרה תוכנית אימונים אונליין על מנת להנגיש אותה לכל אחת, מתרגלת לקריירה החדשה של בעלה, שפרש לאחרונה מכדורגל ויצא לדרך חדשה ומפתיעה. כידוע, מאור נשאב חזק לעולם המוסיקה וכרגע משקיע את כל מאמציו בליצור ולנגן. 

התשובה של מירן בוזגלו
התשובה של מירן בוזגלו | מסך, אינסטגרם

גם על כך נשאלה מירן על ידי אחת העוקבות, שרצתה לדעת איך היא מתמודדת עם העובדה שבעלה עובד כדיג'יי בלילות: "מפרגנת לו מהלב. כן, זו אני, זו שפעם הייתה קנאית וחסרת ביטחון, אני מפרגנת לו ומאמינה בו. כשמאור רק התחיל אמרנו שאלך איתו לכל מסיבה וכשהגענו לרגע האמת והייתי עייפה אמרתי לו שאני מוותרת ושיהיה לו בהצלחה. סומכת עליו במאה אחוז. 'איפה מירן ומה עשיתם איתה' זו התגובה שאני מקבלת מהחברים הטובים", הבהירה למאות אלפי העוקבים שלה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי