ליאור אסולין יצא לחופשה מיוחדת מהכלא, ו"נתפס" מבלה עם אלמונית

ליאור אסולין בבית המשפט | אבשלום ששוני

חלוץ העבר שמרצה עונש מאסר החל מדצמבר, זכה לחגוג את חג הפסח לצד בני משפחתו וחבריו הקרובים. אז מי היא אותה בחורה נאה שהצמידה לו את הכינוי המשעשע "חיידק"? לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

בחודש דצמבר האחרון, החל לרצות כדורגלן העבר ליאור אסולין את עונש המאסר שלו בכלא מעשיהו, לאחר שכזכור הוא הודה במסגרת הסדר טיעון ב-30 מקרי עבירות סחר בסמים. "באתי לסיים עם זה כמה שיותר מהר, אצא מכאן יותר חזק", אמר אז חלוץ העבר. בסוף השבוע האחרון, יצא אסולין לחופשה מיוחדת מהכלא לכבוד חג הפסח, אותה הוא מבלה לצד בני משפחתו.

חוץ מהמשפחה, מצא אסולין זמן לפגוש את החברים הקרובים, ביניהם חלוץ מכבי יפו ערן לוי וכן בחורה אחת שהסבה את תשומת ליבנו. המדור יצא לבדוק מי היא אותה אלמונית, ומסתבר שהיא לא זרה לעולם הכדורגל. שי לניאדו, היא זו שכיכבה בסטורי של אסולין והצמידה לו את הכינוי המשעשע "חיידקי". לניאדו, במקור מקיבוץ קליה בצפון ים המלח, מתגוררת כיום בתל אביב.

ליאור אסולין, שי לניאדו
ליאור אסולין, שי לניאדו | מסך, אינסטגרם

חוץ מלבלות עם אסולין שכזכור כבר שנים גרוש מאשתו ואם ילדיו מורן, שי עוקבת אחרי שלל כדורגלנים כגון דור מיכה, דן גלזר, יונתן כהן, עומר אצילי, חנן ממן, שלום אדרי, אמיר עגייב, לירוי צעירי, שלומי אזולאי, דוד קלטינס, סתיו פיניש, טל כחילה, אביב אברהם, אורן ביטון, דור פרץ, מתן חוזז ואפילו אחרי ה-אישה של הכדורגל הישראלי, אלונה ברקת. מעבר לזה, היא ידידה של מקס גרצ'קין, ונהגה להגיע בעבר למשחקים של בית"ר ירושלים, כך שהאהבה למשחק קיימת, ומעניין מה יעלה בגורל הקשר שלה עם חלוץ העבר, שבינתיים מקפיד ליהנות מכל רגע של חופש.  

יצא לחופשה לכבוד החג. ליאור אסולין
יצא לחופשה לכבוד החג. ליאור אסולין | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי