למה רמי גרשון נאלץ להתרחק מנטע אלחמיסטר?

רמי גרשון, נטע אלחמיסטר
רמי גרשון, נטע אלחמיסטר | מסך, אינסטגרם

לפני המאני טיים של העונה, אשתו של שחקן מכבי חיפה חלתה בקורונה, אך הכדורגלן דאג לצלם את השלטים החדשים בכיכובה והרים לה: "מרגיש יותר קרוב אלייך דרך השלטים. גאה בך"

(גודל טקסט)

בזמן שרמי גרשון ומכבי חיפה שועטים אל עבר עוד צלחת אליפות, החצי השני שלו, אשתו נטע אלחמיסטר, תצטרך לצערה להתרחק ממנו לחלוטין בשבוע הקרוב. אתמול (ראשון) יצאה הדוגמנית ואשת העסקים הממולחת חיובית לקורונה לראשונה מאז פרצה המגיפה, והטיימינג ממש לא מוצלח. לפני שבועיים השיקה מעצמת האינסטגרם הישראלית את המוצר החדש שלה, ליין מוצרי שיזוף על שמה ובדיוק אתמול יצא שילוט בלב המדינה – בנתיבי איילון ובשלל מקומות נוספים ברחבי הארץ.

בעלה, שצריך לשמור על עצמו במיוחד לקראת המאני טיים של העונה בדגש על הדרבי החיפאי שיתקיים מחר (שלישי) במסגרת חצי גמר גביע המדינה, צילם לה את אחד השלטים וכתב: "מרגיש יותר קרוב אלייך דרך השלטים. יפה שלי, תרגישי טוב, לפחות אחד שלילי מבינינו שיכול לראות הכל במציאות! גאה בך", פירגן גרשון לאשתו שנמצאת בדירתם הנתנייתית בבידוד. גם אחותה הקטנה של נטע, ספיר, חלתה בקורונה ביחד איתה וגם היא צופה בהצלחה של אחותה מרחוק. 

"אני לא מאמינה שדווקא היום, כשכל השילוט עולה לאוויר, אני יוצאת חיובית לקורונה. לפחות יש לי אתכם שדואגים לשלוח לי מרחוק", כתבה אשת הכדורגלן ל-1.7 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם. ובזמן שהיא חולה בבית, מה לדעתכם עושה נטע? עובדת, כמובן. אתמול אלחמיסטר התרגשה לספר לשלל העוקבות שלה על מוצר חדש נוסף מבית 'בננהוט', מותג בגדי הים שלה, שבזכותו פרצה לתודעה, והפעם הוסיפה לבנות ישראל תכשיטי גוף פרי יצירתה. נשות הכדורגלנים הירוקות כמו עמית פיליפ ושיר לוי מיהרו לפרגן לה ובקרוב יפגשו ביציע לפרגן לצד הגברי שלהן ולחגוג אליפות שנייה ברציפות. 

הסטורי של רמי גרשון
הסטורי של רמי גרשון | מסך, אינסטגרם
נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי