מירן בוזגלו יצאה נגד הדוגמנית הבינלאומית: "שאלוהים ישלם לך"

מירן בוזגלו | אינסטגרם

כוכבת "הבוזגלוס" לא הצליחה להתאפק יותר - וענתה לבלה חדיד ששוב תקפה את ישראל ואת צה"ל באינסטגרם: "אישה מסכנה שמנצלת את כוחה לרעה"

(גודל טקסט)

ישראלים ממשיכים לדווח באינסטגרם שהדוגמנית הבינלאומית הפרו-פלסטינית שמרבה להביע את דעתה בפני מיליונים, בלה חדיד, חסמה את האפשרות להגיב לפוסטים שלה. זה ממש לא סוד שחדיד בת ה-25 לא נמנית על אוהבי ישראל, ומשתמשת בחשבון האינסטגרם שלה כדי להפיץ הסתה ופיסות מידע מעוותות ל-52 מיליון העוקבים שלה. אמש (שני) היא שיתפה סרטונים מהר הבית ויצאה נגד ההתנהלות של המדינה ושל צה"ל, ועבור כדורגלן אחת – זה כבר היה יותר מדי.

"אתם יכולים להמשיך ולנסות להשתיק אותי, כפי שעיתונאים ואינסטגרם מנסים לעשות. אני אמשיך לשקף מה קורה בפלסטין ואראה איך צה"ל והממשלה הישראלית ממשיכים לתקוף פלסטינאים תמימים בלי שום סיבה, מלבד היותם פלסטינים. כמה פעמים גבר צעיר עם רובים, אפוד וכוח יבעט בגבר זקן כדי להרגיש חזק יותר? כמה תינוקות וילדים יירצחו על ידי מערכת ממשלתית עד שמישהו יתעורר?", האשימה חדיד. "אני לא ארשה שיקראו לנו טרוריסטים, כפי שמכנים אותי מילדות רק כי אני חלק מהעם הפלסטיני. הכיבוש הורג נשים, ילדים וגברים על בסיס קבוע".

אלו היו רק חלק מהדברים שכתבה, שהרימו את מפלס העצבים של מירן בוזגלו, שהפעם הייתה חייבת להגיב. "הנה משהו שהכי מעצבן אותי בעולם: האישה והבורות – בלה חדיד. מפרסמת סרטונים ומציגה אותנו כ'עם מתעלל', מעוותת את המציאות ושוכחת לציין שאנחנו בסך הכל מגנים על עצמנו!", כתבה כוכבת "הבוזגלוס" בפני כמעט 400,000 העוקבים שלה באינסטגרם. מירן הוסיפה: "זה מוציא אותי מדעתי פשוט. 'לא ארשה שכולנו ניקרא טרוריסטים רק בגלל שאנחנו פלסטינאים ואנחנו חיים ומנסים להגן על האנשים שלנו'. יש לך טעות חמורה. אנחנו קוראים לטרוריסטים ככה כי הם מגיעים לרצוח אנשים חפים מפשע שיושבים לשתות בירה, או עומדים בתחנת אוטובוס בדרך הביתה, או הולכים לתדלק ולקנות בגדים ונרצחים – על לא עוול בכפם".

"אלו הטרוריסטים – הם אנשים צמאים לדם שבאים לעשות רע במכוון ולא על מנת להגן על עצמם, כמו מה שהראית בדיוק בסרטונים ששיתפת. חבל שאת לא מבינה עברית ולא יכולה לקרוא את הטקסט הזה, אישה מסכנה שמנצלת את הכוח שלה לעשות רע ולפזר שקרים בעולם. שאלוהים ישלם לך", סיכמה מירן את התחושות הקשות שלה בעקבות הפוסט האחרון של חדיד שקיבל, כרגיל, למעלה ממיליון לייקים וזכה לעשרות אלפי תגובות.

הסטורי של מירן בוזגלו | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי