550 אלף ש"ח: שחקן בליגת העל פינק את אמא שלו במתנה מהסרטים

הרכב החדש של אמא של שי קונסטנטין
הרכב החדש של קונסטנטין | בוואריאן מוטורס

המגן החליט לפנק את האישה שהביאה אותו לעולם וקנה לה מרצדס נוצצת בצבע כסוף מטאלי שעולה יותר מחצי מיליון שקלים חדשים

(גודל טקסט)

מגן מכבי נתניה שי קונסטנטין רכש מסוכנות רכבי היוקרה בוואריאן מוטורס מרצדס נוצצת בצבע כסוף מטאלי. המחיר: 550 אלף שקלים, אבל תהיו בטוחים שהכדורגלן בן ה-25 קיבל הנחה יפה. אגב, את אותו הרכב בדיוק רכש לפני כחודשיים קשר בני סכנין, מרואן קבהא, שכזכור הפתיע את אשתו. בדומה לקבהא, קונסטנטין לא קנה את המכונית לעצמו אלא לאמא שלו היקרה.

זה לא סוד שכוכבי כדורגל בארץ ובעולם אוהבי מאוד רכבים חדשים וכבר סיפרנו לכם לא פעם על סוכן הרכבים ההרצלייני שכל שחקני ליגת העל עולים אליו לרגל לא משנה באיזו קבוצה הם משחקים. לירן אלדין הוא האחראי על העסקאות של רכבים של שחקנים רבים כגון מאוויס צ'יבוטה, מאור מליקסון, אריאל הרוש, חאתם אלחמיד, רמזי ספורי, אדי גוטליב, טאלב טאווטחה, אסמעיל ריאן, מוחמד גדיר, מרואן קבהא, רז מאיר וכעת גם שי קונסטנטין הצטרף לרשימה המפוארת ונראה שהיד עוד נטויה. 

התפנק ברכב נוצץ
התפנק ברכב נוצץ | בוואריאן מוטורס

על הדרך, קונסטנטין, שרק בשבוע שעבר התארס לאהובת ליבו, שירה הילל, העניק לסוכן הרכבים של ליגת העל חולצה מיוחדת ששיחק איתה פעמיים בלבד לטובת האוסף שלו. "בלי חולצה אין עסקה", סיפר אלדין למדור בחיוך והוסיף שהשחקנים אפילו מתלהבים להביא לו את חולצת המשחק והוא מתכוון ליצור קיר שלם בסוכנות הרכב מלא בחולצות שקיבל. אמנם הוא גדל על מכבי חיפה, אבל כיום מספר שבעקבות הקשר שנוצר לו עם שלל השחקנים, הוא אוהב אותם ומאחל לכולם להצליח. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי