זוגתו של כוכב הכדורגל: "לאנשים כואב שאני בלונדינית והוא שחור"

קרולין לימה
קרולין לימה | מסך, אינסטגרם

בת הזוג של שחקן ריאל מדריד סיפרה כי היא מקבלת תגובות קשות: "החברה שלנו רקובה" ונשאלה כיצד היא מתמודדת עם גזענות: "למדתי לא להתייחס, אבל עצוב שזה המצב"

(גודל טקסט)

קרולין לימה החלה לצאת עם אדר מיליטאו מריאל מדריד בקיץ האחרון, אך העניינים ביניהם הפכו לרציניים במהרה והדוגמנית כבר הספיקה להיכנס להריון עם בתם הבכורה וזאת על אף שהם עדיין לא נשואים. בינתיים, מסתבר כי הזוגיות הפוטוגנית שהם מציגים ברשתות זוכה להרבה ביקורות שליליות, כפי שכוכבת הרשת סיפרה בעצמה לשני מיליון העוקבים שלה באינסטגרם. 

אשת הכדורגלן הברזילאית נוטה לשתף כמעט בכל צעד שלה את העוקבים ולראייה תוכלו לצפות בעשרות סרטונים שמעלה מידי יום לסטורי שלה. השבוע, היא החליטה להשיב לשאלות העוקבים וכשנשאלה מה החלק הקשה ביחסים עם כדורגלן, לא היססה להגיב בכנות: "יש הרבה קשיים במערכת יחסים מהסוג הזה. אם את לא אוהבת אותו מאוד מאוד, זה יכול להיות קשה ממש. יש הרבה הקרבה, לחץ ויש אנשים שיש להם בעיה שיש הבדל בצבע העור שלנו, שזה הכי מעצבן. לאנשים כואב שאני בלונדינית והוא שחור, החברה שלנו רקובה".

עוקבים נוספים שאלו אותה על הניתוחים שעשתה והיא בפתיחות המאפיינת אותה השיבה שעשתה ניתוח להגדלת חזה ושפתיים ושהיא בעד "לשנות את כל מה שמפריע לכל אחד". שאלה נוספת שנשאלה זוגתו של כוכב הכדורגל הייתה מה היא עושה שעוזר לה להתמודד עם גזענות: "אומרים לי דברים שאני יודעת שלא היו אומרים אם הייתי יוצאת עם מישהו בעל גוון עור לבן ושיער בלונדיני, זה כבר קרה לי ובאמת שזה משוגע. זה כמו להגיד שהאהבה לא מספיקה, עצוב שזה ככה. אני פשוט למדתי לא להתייחס, אני מעבירה את זה או פשוט חוסמת". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי